بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
سرمربی پرسپولیس می‌گوید دوست ندارم صحبت‌های من جای دیگری باعث سوءتفاهم شود. درباره تیم ملی صدها بار گفتیم و آن هم آروزی موفقیت برای تیم ملی است.
تدبیر24»برانکو ایوانکویچ ظهر جمعه در حاشیه دومین دوره کنفرانس ملی "رازهای شکست و استراتژی‌های پیروزی" گفت: همه ما موفقیت تیم ملی را آرزو می‌کنیم. انتظار همه ما این است که این تیم قهرمانی را کسب کند و کادر فنی تیم ملی موظف است تیم ملی را به بهترین شکل ممکن آماده کند.

او درباره عملکرد علیرضا بیرانوند در تیم ملی گفت: بیرانوند دو سال است که بهترین دروازه‌بان آسیا است و از ارزش‌های اروپایی برخوردار است و این لیاقت را دارد که در بهترین باشگاه‌های جهان بازی کند.

برانکو درباره گزینه جانشینی بیرانوند نیز گفت: بگذارید این اتفاق بیفتد و بعد درباره‌اش تصمیم می‌گیریم.

او گفت: امیدوارم‌ نسل جدید تیم ملی تا پایان مسیر نتیجه بهتری رقم بزنند و بدون گل خورده کارشان را ادامه دهند. من در باشگاه‌هایی مثل بایرن، رئال و منچستر کار نکردم اما همیشه گفتم ایران وطن دوم من است‌. پرسپولیس می‌جنگید تا سقوط نکند. از عظمت باشگاه و هوادارانش اطلاع داشتم و در نتیجه هدف را ترسیم و به سوی آن حرکت کردم.

وی در ادامه اظهار کرد: دوست ندارم صحبت‌های من جای دیگری باعث سوءتفاهم شود. درباره تیم ملی صدها بار گفتیم و آن هم آروزی موفقیت برای تیم ملی است. من به این فکر می‌کنم که پرسپولیس چقدر می‌تواند بهتر باشد. بازیکنان من بهتر باشند. ما فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی لیگ برتر را فراموش کردیم و رو به جلو حرکت می‌کنیم. این که چطور می‌توان دوباره قهرمان شد و در اوج باقی ماند. چون ماندن در قله سخت‌تر رسیدن به آن است.

برانکو افزود: با مشاوره‌های مختلف با خوردبین می‌دانیم باید با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کنیم و ما به جای ۲۶ بازیکن، ۷ بازیکن داشتیم. پس از باخت برابر ذوب‌آهن لیدر باشگاه به همراه هواداران به تمرین آمدند و حمایت کردند و من در حالی که همه آن را دیوانگی می‌دانستند گفتم ما قهرمانیم و در آخر فصل با بدشانسی و تنها گل زده کم‌تر قهرمان نشدیم.

او در پایان درباره بازی تیمش برابر سپیدرود و این که پرسپولیس بازیکنان ملی پوش را در اختیار ندارد گفت: یکی از بازیکنانی که باید برگردد بشار رسن است. خدا را شکر ما ملی‌پوشان را در اختیار نخواهیم داشت. این بدین معنی است که تیم ما در نیمه نهایی و فینال جام ملت‌های آسیا حضور دارد و من موافقم که بدون حضور ملی پوشان در این بازی به میدان برویم و با این‌کار به نوعی خدمات‌مان را به لیگ ارائه دهیم. چون برنامه بسیار فشرده خواهد بود و زمان دیگری نداریم تا این بازی‌ها را برگزار کنیم. من به کادر فعلی خود اعتقاد دارم چون بسیار خوب کار کرده‌اند و مسابقات متعددی را برگزار کردیم. با احترام به سپیدورد رشت، طبق هدفی که دو سال پیش اعلام کرده‌ بودیم، که آن قهرمانی و برد در رقابت‌های متعدد است، اگر امکانش باشد یک جذابیت به مسابقه اضافه کنیم. خودتان می‌دانید که هرگز به دنبال توجیه نبوده‌ام و نخواهم بود.

برچسب ها: تدبیر24 ، برانکو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها