بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
روزنامه جام جم که متعلق به سازمان صدا و سیما می باشد در یادداشتی سعی کرده است با موفق نشان دادن محمد میثاقی در اجرای برنامه ها به جای عادل فردوسی پور، به گونه ای به مخاطب القا کند که نبود عادل تاثیری در روند برنامه های فوتبالی تلویزیون ایجاد نکرده و نخواهد کرد.

تدبیر24»تیم سازندگان برنامه تلویزیونی آسیا 2019، تیم جوانی هستند و این جوانی و استفاده از عنصر خلاقیت، دیگر دلیل اصلی موفقیت این برنامه است. محمدحسین میثاقی كه حالا از همیشه فعال‌تر شده اطلاعات عمومی بالایی در حوزه ورزش فوتبال دارد، مجری و هدایت‌كننده اصلی این برنامه است.

از جمله ویژگی‌های اصلی میثاقی، ریتم تند اجرای اوست كه تناسب خوبی هم با فضای ورزش و فوتبال دارد و به اصطلاح، حوصله مخاطبانش را سر نمی‌برد. میثاقی قبل از شروع هر مسابقه ورزشی، اطلاعاتی قابل توجه از هر دو تیم و بازیكنان آن می‌دهد و تحلیل‌های شخصی‌اش هم شنیدنی است؛ او همچنین در گفت‌وگو با كارشناسانی چون مجید جلالی و امیر حاج‌رضایی كه همه از پیشكسوتان فوتبال كشور هستند، ضمن رعایت شرط ادب، تعامل خوبی برقرار می‌كند و به همان اندازه كه حفظ ریتم برنامه برایش مهم است، به آنها هم اجازه صحبت كردن می‌دهد.

این تحلیل‌های مطرح شده در قبل از شروع مسابقه و نیز بین دو نیمه، به هر مخاطبی كه قدری علاقه‌مند به دنیای فوتبال باشد اجازه می‌دهد احاطه بیشتری پیدا و دانش‌اش را تقویت كند. در واقع صحبت‌های كارشناسی آسیا 2019 نه تنها حوصله‌سربر نیستند، بلكه اطلاعات مفیدی هم به مخاطب می‌دهند و از این حیث جالب توجه هستند

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها