بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
سردار آزمون از آمادگی بالای بدنی برخوردار است و شاید جالب باشد بدانید علت این آمادگی بالا چیست

تدبیر24»سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا، هم گل زده و هم گل ساخته. مسئله‌ای که در لیگ روسیه هم یکی دو فصلی است شاهد آن هستیم. سردار دیگر فقط در هجده‌قدم حریفان حضور ندارد بلکه او به تمام نقاط زمین سر می‌کشد، می‌دود و گاهی هم موقعیت‌های خوبی برای سایر مهاجمان ایجاد می‌کند. چند نمونه و مثال می‌تواند تفاوت در بازی آزمون را نشان بدهد.

سردار آزمون تا پایان نیم‌فصل اول لیگ روسیه، ۴ گل زده، ۴ پاس گل داده و ۲ پنالتی هم برای روبین‌کازان گرفته. در سال‌های قبل هرگز نام سردار را میان بهترین پاسورهای لیگ روسیه نمی‌دیدیم اما حالا اوضاع فرق می‌کند. آزمون نفر سوم لیست بازیکنانی است که بیشترین پاس گل را داده‌اند. صدرنشین این لیست، سباستین دریوسی آرژانتینی و ۲۲ ساله است. هافبکی که وظیفه‌اش موقعیت‌سازی برای مهاجمان است. او در ترکیب تیم قدرتمندی چون زنیت که گل‌های پرشماری به ثمر رسانده، ۶ پاس گل داده.

بعد از دریوسی، نوبت به یوری گازینسکی می‌رسد. هافبک ۲۹ ساله تیم ملی روسیه که عضو باشگاه کراسنودار است. گازینسکی هم مثل دریوسی ۶ بار هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار داده. بعد از این‌ها سردار آزمون به همراه ۵ بازیکن دیگر قرار دارند. میان بهترین پاسورها اما تنها مهاجمی که حضور دارد، آزمون است. بازیکنی که دوندگی و موقعیت‌‌سازی را نیز به فوتبال خود اضافه کرده و به قول خودش از خودگذشتگی هم می‌کند تا بازیکنان هم‌تیمی را در بهترین زمان ممکن صاحب توپ کند.

جز گل‌سازی، دوندگی بی‌امان نکته دیگری است که به بازی سردار اضافه شده و او را از دیگران جدا کرده. آزمون مهاجمی بود که فقط در محوطه جریمه حضور داشت،بو می‌کشید تا از موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده کند و توپ را به تور دروازه حریفان برساند. او حالا جدا از پاس‌گل‌هایی که می‌دهد، هم می‌دود، هم می‌جنگد و هم مدافعان حریف را پرس می‌کند. نتیجه‌اش هم چیزی می‌شود که مقابل چین دیدیم. دو توپ‌ربایی و دو گل.

تغییر در سبک بازی سردار دلایل مختلفی دارد. کار با بدنسازهای مشهور فوتبال جهان، یکی از علل موفقیت سردار آزمون در بازی تخریبی است. پیشتر سردار را از دقیقه ۱ تا ۶۰ و یا از ۶۰ تا ۹۰ در زمین می‌دیدیم اما حالا او آنقدر از نظر بدنی سرحال است که می‌تواند ۸۳ دقیقه در زمین باشد، هر ۳،۴ روز یک‌بار بازی کند و نمایش درخشانی نیز ارائه بدهد.

ماجرای تغییر در سبک بازی سردار از زمانی آغاز شد که او آخرین فصل حضور در روستوف را سپری می‌کرد. برای آمادگی بیشتر، پیشنهاد استفاده از بدنساز لوکا مودریچ را به سردار آزمون دادند و او هم از این موضوع استقبال کرد. قرار طرفین این بود که بدنساز مودریچ به آزمون برنامه بدهد و او هم ماهانه ۵ هزار دلار به حساب او واریز کند. این اتفاق برای ۳ تا ۴ ماه رخ داد و آزمون از آن به بعد تبدیل به مهاجمی شد که پرس، تخریب، دوندگی و موقعیت‌سازی را هم به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

شاید سال‌ها قبل، گلزنی مهم‌ترین وظیفه آزمون در زمین محسوب می‌شد اما حالا او وظایف دیگری هم دارد. در جام ملت‌های آسیا، سردار آزمون دیگری را تماشا می‌کنیم. مهاجمی که به مرز تکامل نزدیک می‌شود و همین می‌تواند اتفاقی بزرگ را برای او رقم بزند. انتقال از لیگ روسیه و حضور در باشگاهی مهم‌تر از روبین‌کازان. در شرایط فعلی، آیا نباید به این انتقال امیدوار باشیم؟

برچسب ها: تدبیر24 ، آمادگی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها