بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۱۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
جدیدترین فیلمنامه شیا لبوف در مرکز بازپروری ترک اعتیاد تحت دستور دادگاه خلق شده است.
تدبیر24»جدیدترین فیلم‌نامه "شیا لبوف" در مکان غیرمعمول خلق شده است. این هنرپیشه فیلمنامه‌ای با موضوع زندگینامه‌اش تحت عنوان "پسر عزیز" را در دوره درمان در مرکز بازپروری مواد مخدر پس از دستگیری در سال ۲۰۱۷ نوشت.

به گزارش فارس، "آلما هارل" کارگردان در مورد فیلم‌نامه شیا لبوف گفت: "او این نسخه فیلم‌نامه را زمانیکه در مرکز بازپروری بود نوشت و از همانجا برای من یک ایمیل به همراه فیلم‌نامه فرستاد. من واقعا شگفت‌زده شدم و هیچ حرفی برای گفتن نداشتم!"

لبوف روز جمعه این فیلم را برای اولین بار در فستیوال فیلم ساندنس در پارک سیتی یوتا اکران کرد اما با رسانه‌ها گفتگو نکرد.

هنرپیشه "تبدیل‌شوندگان" در این فیلم نقش یک پدر الکلی را ایفا می‌کند.

کارگردان این فیلم در مورد نوع و مکان و شرایط نوشتن فیلم‌نامه توسط لبوف گفت: "به نظرم برای هرکسی بسیار سخت است که این کار را انجام دهد و فکر می‌کنم هیچ‌کس تا به حال اینچنین کاری انجام نداده است. او به درون ترومای خود گام نهاده و نقش پدر خود را در آن ایفا می‌کند که بغرنج‌ترین رابطه‌ایست که او تا به حال داشته که زندگی او را ورای هرچیز دیگری تعریف و توصیف می‌کند."

برچسب ها: تدبیر24 ، فیلمنامه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها