بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
برانکو اعلام کرد که نیازی به شهاب زاهدی بازیکنی که سابقه دوپینگ دارد را ندارد

تدبیر24»شهاب زاهدی یکی از جوان‌هایی بود که نتوانست آن طور که باید در پرسپولیس خودش را نشان دهد و برای ادامه دادن فوتبال و شکوفا شدن، از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

اما زاهدی بر خلاف انتظار به تیمی در ایران نرفت و به تیم IBV در لیگ ایسلند پیوست. مهاجم 23 ساله در تیم جدیدش عملکرد خوبی داشت و در 23 بازی که برای IBV به میدان رفت، 8 گل به ثمر رساند. در ادامه زاهدی که در فرم خوبی قرار داشت با پیشنهادی از سوون سامسونگ کره جنوبی روبه‌رو شد و راهی شرق آسیا شد تا درخشش خود را این بار در یک کشور دیگر ادامه دهد اما در حالی که این بازیکن به طور رسمی به سوون سامسونگ پیوسته بود، باشگاه در حرکتی عجیب به دلیل سابقه دوپینگ قرارداد او را فسخ کرد تا مهاجم سرخ‌پوشان میان زمین و آسمان بماند.

پس از این اتفاق، صحبت‌هایی برای بازگشت او به پرسپولیس انجام شد اما ظاهرا برانکو اجازه بازگشت به زاهدی را نداده و اعلام کرده که دیگر به هیچ عنوان بازیکنی را جذب نخواهد کرد.


برچسب ها: تدبیر24 ، منفی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها