بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
مائورو ایکاردی و همسرش واندا نارا هدیه ویژه ای برای پسر واندا نارا به مناسبت تولد 10 سالگی اش در نظر گرفتند

تدبیر24»آرزوی خیلی از بچه های 10 ساله این است که تبریک تولدشان پیغام هایی از جانب ستارگان فوتبال دنیا باشد اما تنها کسی که موفق شده چنین هدیه ای بگیرد، "والنتینو لوپز" بوده است.

والنتینو که فرزند ماکسی لوپز و واندا نارا (همسر فعلی ایکاردی) محسوب می شود، از پدرخونده اش مائورو ایکاردی یک هدیه ویژه دریافت کرد.

در کلیپ تولد والنتینو، ستارگانی نظیر مسی و کریستیانو رونالدو به او تبریک گفته اند.  این پسربچه که به تازگی 10 ساله شده با کادوی بی نظیری از جانب والدینش مواجه شد، هدیه ای که قطعا آن را از یاد نخواهد برد.

در کلیپی که واندا نارا همسر ایکاردی در اینستاگرامش منتشر کرده است، کریستیانو رونالدو می گوید:" سلام والنتینو. به تو درود می فرستم. تولدت مبارک و امیدوارم خوشحال باشی. درود بر تو رفیق."

لیونل مسی دیگر ابرستاره فوتبال دنیا هم می گوید:"تولدت را تبریک می گویم. امیدوارم روزهای خوبی داشته باشی و از زندگی ات و حضور در کنار دوستانت لذت ببری. برایت آرزوی موفقیت یم کنم."

کاوانی، مدریچ، دیبالا، لائوتارو مارتینز، ناینگولان و ستاره های سابق اینتر نظیر کوردوبا، دیگو میلیتو، اتوئو و زانتی نیز در این کلیپ به پسرخوانده ایکاردی تبریک می گویند.

از طرفی در تصویری که از جشن تولد والنتینو منتشر شده تمام نمادهای اینتر وجود دارد از دکوراسیون گرفته تا یک، دستمال و حتی بشقاب ها هم به رنگ مشکی و آبی هستند
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها