بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
مدیران تراکتورسازی تبریز در تلاش هستند اسم لی هری اروین را از لیست بازیکنان حذف و یک بازیکن جدید و معروف به لیست تیم اضافه کنند

تدبیر24»باشگاه تراکتورسازی تبریز در حال مذاکره با یک ستاره سرشناس است و این بازیکن، به زودی نامش به لیست تیم اضافه می‌شود تا مثل یک بمب جدید، فوتبال ایران را تحت تأثیر قرار بدهد.

یکی از مدیران باشگاه به ما گفت: «آن‌طور که ما هم شنیده‌ایم، زنوزی در ترکیه با یک بازیکن بسیار سرشناس خارجی به توافق رسیده و به زودی با این بازیکن عقد قرارداد می‌کند. البته برای جذب بازیکن مد نظرمان، یک مشکل اساسی داریم. باید اول تکلیف لی هری اروین را روشن کنیم. ما از این بازیکن به فیفا شکایت کرده‌ایم و در بخشی از شکایت‌مان، خواستار خارج کردن نام این بازیکن به قصد جذب یاران دیگر هستیم.

به زودی این اتفاق رخ می‌دهد و وقتی نام اروین را خارج کنیم، بازیکن جدیدمان را جذب خواهیم کرد. این بازیکن به قدری بزرگ و سرشناس است که همه از شنیدن نامش تعجب می‌کنند.»

از این فرد پرسیدیم بازیکنان ایرانی مثل رضا قوچان‌نژاد یا مهدی طارمی به تراکتورسازی اضافه می‌شوند یا نه؟ که این‌طور پاسخ داد: «این اتفاق نمی‌افتد. نام هیچ‌کدام از این بازیکنان در لیست ما نیست. اگر بازیکن خارجی که گفتم را جذب کنیم، دیگر کسی به فکر طارمی و قوچان‌نژاد نمی‌افتد!»


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها