بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
فیلم "مرگ و زندگی جان اف. دونوون" به کارگردانی خاویار دولان ۱۳ مارس در سینماهای سراسر دنیا اکران می‌شود.

تدبیر24»استودیو "اینترتینمنت وان" اولین تریلر درام رو به آماده "مرگ و زندگی جان اف. دونوون" را منتشر کرده که کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو در سریال "بازی تاج و تخت" نقش اصلی آن است و خاویار دولان کارگردانی آن را برعهده دارد. 

فیلم "مرگ و زندگی جان اف. دونوون" اوایل دهه ۲۰۰۰ را نشان می‌دهد و درباره مشکلات ستاره آمریکایی تلویزیون که در اواخر دهه بیست‌ سالگی‌اش به سر می‌برد و ارتباط مکاتبه‌ای او با روپرت ترنر، نوجوانی که می‌خواهد بازیگر شود و با مادرش در انگلیس زندگی می‌کند، است. وقتی دوستی اینترنتی این دو فاش می‌شود، همه چیز تغییر کرده و باعث سقوط دانوان و گمانه‌زنی‌هایی می‌شود. یک دهه بعد، این نوجوان، روپرت، طی مصاحبه‌ای  درباره ارتباط‌اش با بُت زندگی‌اش، دونوان، سخن می‌گوید.

لیز لافونتین و خاویار دولان و نانسی گرانت این فیلم را به همراه تهیه‌کننده اجرایی کار، جو لاکونو می‌سازند.

جسیکا چستین، سوزان ساراندون، بلا تورن و ناتالی پورتمن دیگر بازیگران فیلم "مرگ و زندگی جان اف. دونوون" هستند.

کمپانی Seville International فروش بین‌المللی فیلم در دنیا را برعهده دارد. این فیلم در سال ۲۰۱۸ در فستیوال فیلم تورنتو به نمایش درآمد و ۱۳ مارس راهی سینماهای سراسر دنیا می‌شود.


برچسب ها: تدبیر24 ، داستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها