بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
حمید فرخ‌نژاد، رفیق گرمابه و گلستان محمد امامی، مفسد اقتصادی که متهم به اختلاس از صندوق ذخیره‌ فرهنگیان است، در اظهارنظر جدیدی با ابراز ارادت به شیخ راشد حاکم دوبی خواستار حکومت او بر ایران شده است.
تدبیر24»فرخ‌نژاد که در زمان امتناع بسیاری از بازیگران هنرمند و شریف از بازی در فیلم‌های مبتذل و مستهجن به اصطلاح کمدی، پای ثابت این دسته از فیلم‌ها شد تا به قول خودش بتواند فقط ماهانه حدود ۱۲۰ میلیون تومان هزینه اقامت خانواده‌اش در خارج کشور را تامین کند، پیش از این در اظهارنظری خودخواهانه همه ۸۰ میلیون ایرانی را فدای یک تار موی بچه‌اش دانسته بود!
او سال گذشته در فیلم لاتاری بازی کرده بود که به موضوع قاچاق دختران به شیخ‌نشین‌های امارات خصوصا دوبی می‌پرداخت و بر این اساس برخی ‌کارشناسان ابراز ارادت ویژه وی به حاکم دوبی را به دلیل پاک کردن این سابقه‌اش و فعالیت در دوبی ارزیابی کرده‌اند. این در حالی است که حکام امارات علاوه ‌بر قاچاق دختران دستشان به خون صدها زن و بچه بی‌گناه یمنی آلوده است.
این اظهارات فرخ‌نژاد با استقبال ویژه تارنمای العربیه متعلق به آل‌سعود مواجه شده است.
علی‌رغم آنکه چهره‌های رسانه‌ای داخل کشورمان، هیچ محدودیتی در انتشار مطالب مبتذل و دروغ در فضای مجازی ندارند، اما اخیرا در خبرها آمده بود که سه نفر از چهره‌های شاخص در انگلیس به خاطر انتشار مطالب مشابه در فضای مجازی، به دو سال زندان محکوم شدند. این سه فعال مشهور فضای مجازی، به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین و تبلیغ محتویات مضر،‌ از سوی دادگاه انگلیس محکوم شده‌اند. اما در ایران، هیچ‌گاه با قانون‌ستیزی و انتشار هرزنامه‌های چهره‌های مشهور در شبکه‌های اجتماعی برخوردی نمی‌شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، دزدان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها