بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان خبر از حضور یک مربی بزرگ و سرشناس روی نیمکت تیم ملی داد.
تدبیر24» مازیار ناظمی چهره جنجالی وزارت ورزش که با توئیت‌های خود همواره جریان ساز است و از نگاه اهالی ورزش، با همین توئیت ها، گا‌ها حواشی زیادی نیز می‌سازد، در آخرین پست خود، اشاره به موضوع جالبی داشت.
در حالی که کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز به تهران برمی گردد و هنوز تکلیف قطعی اش مشخص نیست، مازیار ناظمی خبر از مذاکره فدراسیون فوتبال با چهره‌های شاخص مربی گری جهان داد.
او در توئیت خود نوشت: «با شکوه‌تر طلوع می‌کنیم! بزرگان مربی گری فوتبال جهان در صف مذاکره با ایران؛ و سپس از هشتگ های: «ایران، زیدان، کلینزمن و مورینیو» استفاده کرد.
باید دید توئیت جدید رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش، یک رویافروشی و شوی تبلیغاتی برای عبور از بحران حذف از جام ملت هاست یا واقعا فدراسیون به دنبال مذاکره با زین الدین زیدان و مورینیو رفته است.
برچسب ها: تدبیر24 ، زیدان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها