بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
عربستان سعودی این هفته، شاهد برگزاری مراسم‌های بین المللی و موسیقیایی از بارزترین ستاره‌های جهان در شهر اقتصادی (ملک عبدالله) در جده خواهد بود. ماریا کری در طول دو دهه فعالیت هنری خود محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرده است و تییستو نوازنده و دی‌جی معروف اهل هلند هم او را همراهی خواهد کرد.
تدبیر24»عربستان سعودی این هفته، شاهد برگزاری مراسم‌های بین المللی و موسیقیایی از بارزترین ستاره‌های جهان در شهر اقتصادی (ملک عبدالله) در جده خواهد بود.

این محافل هنری که در یک منطقه گردشگری برگزار خواهد شد با مسابقات بین المللی و حرفه‌ای گولف همراه است. هیئت اجرایی این مراسم برای نخستین بار در عربستان سعودی در ۳۱ ماه جاری میزبان هنرمند آمریکایی (ماریا کری) خواهد بود. او قرار است در فضای باز به اجرای کنسرت بپردازد.

کنسرت خواننده معروف هالیوود و بلقیس در عربستان

ماریا کری در طول دو دهه فعالیت هنری خود محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرده است و تییستو نوازنده و دی‌جی معروف اهل هلند هم او را همراهی خواهد کرد.

کنسرت خواننده معروف هالیوود و بلقیس در عربستان

تییستو نوازنده و دی‌جی معروف اهل هلند

همینطور در ادامه این برنامه‌ها و در شب دوم برابر با یک فوریه، هنرمند اماراتی (بلقیس) به همراه (شان پال) خواننده جامائیکایی به اجرای برنامه خواهند پرداخت. شان پال با آواز‌های ریتم دار، گیتار نوازی و ترانه‌های پاپ خود در این برنامه حضور دارد.

کنسرت خواننده معروف هالیوود و بلقیس در عربستان

بلقیس فتحی، شان پال و ماریا کری

کنسرت خواننده معروف هالیوود و بلقیس در عربستان

بلقیس فتحی

کنسرت خواننده معروف هالیوود و بلقیس در عربستان

بلقیس فتحی خواننده زن مراسم افتتاحیه جام ملت های آسیا در جشن های جده با اجرای برنامه خواهد پرداخت

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها