بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
روزنامه کیهان در واکنش به اظهارات فاطمه معتمدآریا در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر او را پیرزن خواند!
تدبیر24» روزنامه کیهان نوشت: شب گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، یک پیرزن بازیگر که در طول چهل سال گذشته بیشترین مجال را برای حضور در سینمای ایران داشته است، با بی انصافی به سیاه‌نمایی درباره شرایط حضور خود در سینما پرداخت و خبر دروغی را درباره یک شاعر به عنوان یک واقعیت، به زبان آورد و منتشر کرد.


خطاب به خانم معتمدآریا، این به اصطلاح هنرمند می‌گوییم که؛ اگر انقلاب اسلامی نبود شما و امثال شما مجال حضور در عرصه هنر سالم را پیدا نمی‌کردید. به برکت همین نظام بود که امروز به‌رغم نمک‌نشناسی‌هایتان همچنان می‌تازید و خود را طلبکار هم می‌دانید! همین شما بودید که در دهه ۷۰ در کنار دو همکارتان به شکلی مبتذل به شهدا اهانت کردید و با بزرگواری نظام روبه‌رو شدید. انتظار آن بود حالا که  پیرزنی سرد و گرم چشیده هستید، از گذران عمرتان عبرت گرفته و از حداقل بینش و دانش برخوردار باشید. نمکدان نشکنید، منشا نشر دروغ نشوید و عاقلانه زندگی کنید.

پایان پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها