بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
کارلوس کی‌روش پس از انتشار پیام غیرمستقیم خداحافظی به شایعه جدایی‌اش دامن زد، اما احتمال عقد قرارداد مجدد او با تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد.
تدبیر24»یک سایت بین‌المللی در مورد جدایی یک روش از تیم ملی فوتبال ایران نوشت: کی‌روش در سال‌های آخر با ایران نتایج قابل قبولی به دست آورده است و پس از اتمام قراردادش با ایران که بعد از جام ملت‌های آسیا اتفاق افتاد باز هم احتمال همکاری مجدد به دلیل همان روز‌های خوب وجود دارد و به نظر می‌رسد کی‌روش برای قرارداد مجدد با ایران مشکلی نخواهد داشت.

این سایت نوشت: در صورت پیشنهاد ۴ ساله ایران به کی‌روش شاید موضوع جدی‌تر شود و کارلوس با ایران توافق کند ضمن اینکه او در ایران از وجه خوبی برخوردار است و مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا باید منتظر این اتفاق باشند.

در ادامه این گزارش آمده است: اگر فدراسیون فوتبال کلمبیا خواهان قرارداد با کارلوس کی روش است باید هرچه سریع‌تر با او قرار ببندد چرا که احتمال از دست دادن کی‌روش وجود دارد و او بیشتر به بودن با ایران متمایل است.

برچسب ها: تدبیر24 ، احتمال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها