بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
مهناز افشار، بازیگر «ناگهان درخت» در نشست خبری این فیلم، نسبت به پیرزن خوانده شدن فاطمه معتمدآریا واکنش نشان داد و تاکید کرد این واژه‌ها از طرف منتقدان بیشتر سازنده است و برای همین روی ماه آنان را می‌بوسد.

تدبیر24»نشست خبری فیلم «ناگهان درخت» کار صفی یزدانیان، عصر دیروز (جمعه ۱۲ بهمن) در سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

در بخشی از این نشست، مهناز افشار در واکنش به پیرزن خوانده شدن فاطمه معتمدآریا از طرف روزنامه کیهان گفت: «این روزها بعضی واژه‌ها افتخار آمیز است، برای همین خیلی خوشحالم این‌جا اعلام کنم، من هم یکی از پیرزن‌های ایران هستم.»

او ادامه داد: «منتقدان عزیر که فکر می‌کنید با واژه های خیلی تلخ می‌خواهید قلبی را بشکنید یا ریشه‌ای را بزنید، نمی‌دانید چقدر سازنده‌اید و من روی ماه شما را اگر خانم هستید، می‌بوسم و اگر آقای هستید، نمی‌بوسم.»

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها