بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
ایشا گوپتا، بازیگر سینمای هند که بارها عنوان کرده طرفدار آرسنال است، به خاطر توهین های نژادپرستانه به الکساندر ایووبی، بازیکن نیجریه ای جنجال ساز شد.

تدبیر24»این بازیگر پس از واکنش ها به پیغام نژادپرستانه اش نه تنها پیام مذکور را پاک کرد بلکه در پیامی دیگر از هواداران آرسنال عذرخواهی کرد.

به گزارش سیمرغ، روز دوشنبه، گوپتا تصویری از مکالمه واتساپی خود با یکی از دوستانش منتشر کرد که در آن به شدت از عملکرد ایووبی انتقاد شده بود. در این مکالمه، یکی از دوستان گوپتا، به بازیکن نیجریه ای لقب "گوریل" را می دهد و می گوید که این بازیکن از دوران انسان های اولیه تغییری نکرده و همچنان متعلق به همان نسل است.

در این مکالمه، اشا در جواب به دوستش می گوید:"ها ها ها، نمی دانم چرا او را نیمکت نشین نمی کنند."

گوپتا خیلی سریع این تصویر را از بخش استوری اینستاگرام حذف کرد. بعد از این ماجرا گوپتا مجبور شد که عذرخواهی کند و مدعی شد که در گذشته خودش مدعی نژادپرستی شده و هرگز قصد چنین کاری را نداشته است.

این بازیگر نوشت:"بچه ها، متاسفم اگر فکر کردید پیغام نژادپرستانه ای منتشر کرده ام. به عنوان یک عاشق ورزش اشتباه کردم. عذرخواهی می کنم. حماقتم را ببخشید. در طول بازی از شرایط ناراحت بودم و با دوستم درد دل می کردیم. متاسفانه فکر نکردم که این پیغام نژادپرستانه است. در آن لحظه می خواستیم با هم شوخی کنیم. خودم قبلا قربانی نژاد پرستی شدم. قطعا به این مسئله افتخار نمی کنم. اشتباه کردم، ببخشید."


برچسب ها: تدبیر24 ، عکس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها