بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
پرسپولیس اکنون در لیست خود دو بازیکن با قابلیت شوتزنی غیرقابل کنترل و مهار در اختیار دارد که می‌تواند از آن برابر رقبا به خوبی سود ببرد

تدبیر24»یکی از ویژگی‌های جالب توجه و مشترک میان سیامک نعمتی و مهدی ترابی در کنار قدرت تکنیکی و سرعت پا به توپ شدن آنها، توانایی بالای شوتزنی است.

سیامک نعمتی در این فصل چه در لیگ قهرمانان و چه در لیگ برتر با شوت‌های جالب توجه خود برای پرسپولیس کارساز بوده است و البته از گل‌های خاطره انگیز خود همواره به گلی که مقابل استقلال به ثمر رسانده یاد می‌کند. بازیکنی که قادر است با حرکات تکنیکی به محوطه جریمه حریفان نزدیک شده و با شوتی غیرقابل مهار شرایط را برای گلزنی تیمش مهیا سازد.

مهدی ترابی، خرید جدید پرسپولیس نیز کاملا با این خصوصیات شناخته می‌شود، بازیکنی تکنیکی و شوتزن که گل‌های قابل اعتنایی را از این شیوه به نام خود کرده است. اکنون در اختیار داشتن این دو مهره در کنار یکدیگر می‌تواند پرسپولیس را به تیمی شوتزن مقابل حریفان تبدیل کند و خصوصا در دیدارهایی که به واسطه نمایش کاملا تدافعی حریفان کار برای آنها سخت شده، به عنوان یک راهکار گره گلزنی برای آنها باز کند. باید دید در ادامه فصل کدامیک از این دو ستاره در این راه به موفقیت بیشتری خواهد رسید.


برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها