بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
بازیگر سرشناس و سفیر حسن نیت کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان طی روزهای آتی برای دیدار با مسلمانان میانمار به بنگلادش خواهد رفت.
تدبیر24»آنجلینا جولی این هفته به منظور بازدید از مسلمانان روهینجا در اردوگاه کوتوپالونگ واقع در شهر کوکس بازار بنگلادش سفر سه روزه‌ای را انجام خواهد داد.

کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان طی اطلاعیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: جولی در این سفر نیازهای انسانی پناهجویان مسلمان روهینجا را بررسی و مشکلات بحرانی را که دولت بنگلادش بابت میزبانی از آنها متحمل می‌شود، از نزدیک خواهد دید.

او در آخرین مقصد از سفر خود به بنگلادش عازم داکار خواهد شد و با نخست‌وزیر و سایر مقامات این کشور دیدار خواهد کرد.

111-205638-000-1d08f8_700x400

جولی در این دیدارها به موضوعاتی مانند چگونگی افزایش پشتیبانی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان از کمک‌های دولت بنگلادش به مسلمانان خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، سفر وی به بنگلادش در آستانه آغاز کمپین بشردوستانه ۹۲۰ میلیون دلاری کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان برای تأمین نیازهای پناهجویان و پشتیبانی از میزبانان آنها انجام می‌شود.

اردوگاه کوتوپالونگ با پذیرش بیش از ۶۲۰ هزار مسلمان روهینجا، بزرگ‌ترین اردوگاه پناهجویان در جهان است. جولی سال‌ ۲۰۱۵ در میانمار و ۲۰۱۶ نیز در هند با آوارگان روهینجا دیدار کرده بود.

angelina


برچسب ها: تدبیر24 ، ضرغامی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها