بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
ظریف:
محمدجواد ظریف در پیامی توییتری به ادعاهای ترامپ در نشست سالانه کنگره واکنش نشان داد.
تدبیر24»وزیر خارجه کشورمان در پیام خود نوشت: ما ایرانی‌ها، ازجمله هم‌میهنان یهودی‌مان، علیرغم فشار آمریکا، در حال جشن‌گرفتن چهل سال پیشرفت هستیم، این در حالی است که دونالد ترامپ باز هم اتهاماتی را به ما نسبت می‌دهد. خصومت آمریکا آن را به سمت حمایت از دیکتاتورها، آدم‌کش‌ها و افراط‌گرایانی هدایت کرده است که تنها ویرانی برای منطقه ما به بار آورده‌اند.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ در نشست سالانه کنگره با دیکتاتور خواندن ایران و نسبت دادن اتهام تکراری حمایت از تروریسم علیه ایران مدعی شد که با خارج کردن آمریکا از برجام به حکومت ایران فشار وارد کرده و توان آن را برای دستیابی به سلاح هسته‌ای کاهش داده است.

ترامپ همچنین گفت: ما از حکومتی که شعار مرگ بر آمریکا می‌دهد و به نسل‌کشی یهودیان تهدید می‌کند چشم برنخواهیم داشت.

برچسب ها: تدبیر24 ، جشن‌گرفتن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها