بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
نهمین فیلم از مجموعه "سریع و خشمگین" با پرداخت مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیون دلار برای تبلیغات در این زمینه رکورددار شد.
تدبیر24»بنابر اعلام کمپانی "آی‌اسپات دات تی‌وی" فیلم "سریع و خشمگین:هابز و شاو" برای دو مورد تبلیغ این فیلم حین مسابقات "سوپر بول" در شبکه‌های "سی‌بی‌اس" و "ای‌اس‌پی‌اِن" مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار پرداخت کرده است.

به گزارش فارس، فیلم "رابین‌هود" با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار در جایگاه دوم قرار داشته و انیمیشن سینمایی "چطور اژدهایت را تعلیم بدهی: دنیای پنهان" نیز با صرف هزینه ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار برای تبلیغات این فیلم به تعداد ۱۳۶۰ مورد در ۵۱ شبکه جایگاه سوم پرهزینه‌ترین آگهی تلویزیونی را به خود اختصاص داد.

فیلم‌های "کاپیتان ماروِل" و "انتقام‌جویان: بازی آخر" هرکدام با ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار، "داستان اسباب‌بازی" با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در رتبه‌های بعدی این فهرست قرار دارند.

در این میان فیلم "کاپیتان ماروِل" بهترین بازدید را داشته و با ثبت رکورد ۹۱ درصد کمترین تغییر کانال و شبکه را حین پخش آگهی‌اش داشته است.

"انتقام‌جویان: بازی آخر" در شبکه‌های اجتماعی در زمان آگهی‌های بین بازی‌های "سوپر بول" توانست ۳۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تایید(لایک) دریافت کرده و توسط ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت آن‌لاین دیده شود. "کاپیتان ماروِل" نیز ۱۷۸ میلیون تایید در شبکه‌های اجتماعی داشته و توسط ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت آن‌لاین دیده شده است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها