نهمین فیلم از مجموعه "سریع و خشمگین" با پرداخت مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیون دلار برای تبلیغات در این زمینه رکورددار شد.
تدبیر24»بنابر اعلام کمپانی "آیاسپات دات تیوی"
فیلم "سریع و خشمگین:هابز و شاو" برای دو مورد تبلیغ این فیلم حین مسابقات
"سوپر بول" در شبکههای "سیبیاس" و "ایاسپیاِن" مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۸۰
هزار دلار پرداخت کرده است.
به گزارش فارس، فیلم "رابینهود" با رقم ۷
میلیون و ۸۸۰ هزار در جایگاه دوم قرار داشته و انیمیشن سینمایی "چطور
اژدهایت را تعلیم بدهی: دنیای پنهان" نیز با صرف هزینه ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار
دلار برای تبلیغات این فیلم به تعداد ۱۳۶۰ مورد در ۵۱ شبکه جایگاه سوم
پرهزینهترین آگهی تلویزیونی را به خود اختصاص داد.
فیلمهای "کاپیتان ماروِل" و
"انتقامجویان: بازی آخر" هرکدام با ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار، "داستان
اسباببازی" با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در رتبههای بعدی این فهرست قرار
دارند.
در این میان فیلم "کاپیتان ماروِل" بهترین
بازدید را داشته و با ثبت رکورد ۹۱ درصد کمترین تغییر کانال و شبکه را حین
پخش آگهیاش داشته است.
"انتقامجویان: بازی آخر" در شبکههای
اجتماعی در زمان آگهیهای بین بازیهای "سوپر بول" توانست ۳۵۵ میلیون و ۴۰۰
هزار تایید(لایک) دریافت کرده و توسط ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت
آنلاین دیده شود. "کاپیتان ماروِل" نیز ۱۷۸ میلیون تایید در شبکههای
اجتماعی داشته و توسط ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت آنلاین دیده شده
است.