تکرار آزمون دشوار مولاوردی

تکرار آزمون دشوار

این روزها مخالفت ها و موافقت هایی که با الحاق ایران به لوایح چهارگانه مرتبط با پولشویی و تروریسم در جریان است، دقیقا خاطرات روند تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون رفع کلیه اشکال تبعیض علیه زنان در زمان مجلس ششم را تداعی می کند.
درها را به روی تاریخ نمی توان بست آساره کیانی

درها را به روی تاریخ نمی توان بست

از همان ۸ صبح که راه افتادم سمت حسینیه، نمیخواستم چیزی بنویسم. دستهایم را توی جیب بارانی ام مُشت کرده بودم تا وقتی گنبد گرد و قشنگ حسینیه ارشاد معلوم شد.
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 19
کد خبر: ۱۱۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
نهمین فیلم از مجموعه "سریع و خشمگین" با پرداخت مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیون دلار برای تبلیغات در این زمینه رکورددار شد.
تدبیر24»بنابر اعلام کمپانی "آی‌اسپات دات تی‌وی" فیلم "سریع و خشمگین:هابز و شاو" برای دو مورد تبلیغ این فیلم حین مسابقات "سوپر بول" در شبکه‌های "سی‌بی‌اس" و "ای‌اس‌پی‌اِن" مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۸۰ هزار دلار پرداخت کرده است.

به گزارش فارس، فیلم "رابین‌هود" با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار در جایگاه دوم قرار داشته و انیمیشن سینمایی "چطور اژدهایت را تعلیم بدهی: دنیای پنهان" نیز با صرف هزینه ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار برای تبلیغات این فیلم به تعداد ۱۳۶۰ مورد در ۵۱ شبکه جایگاه سوم پرهزینه‌ترین آگهی تلویزیونی را به خود اختصاص داد.

فیلم‌های "کاپیتان ماروِل" و "انتقام‌جویان: بازی آخر" هرکدام با ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار، "داستان اسباب‌بازی" با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در رتبه‌های بعدی این فهرست قرار دارند.

در این میان فیلم "کاپیتان ماروِل" بهترین بازدید را داشته و با ثبت رکورد ۹۱ درصد کمترین تغییر کانال و شبکه را حین پخش آگهی‌اش داشته است.

"انتقام‌جویان: بازی آخر" در شبکه‌های اجتماعی در زمان آگهی‌های بین بازی‌های "سوپر بول" توانست ۳۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تایید(لایک) دریافت کرده و توسط ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت آن‌لاین دیده شود. "کاپیتان ماروِل" نیز ۱۷۸ میلیون تایید در شبکه‌های اجتماعی داشته و توسط ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر هم به صورت آن‌لاین دیده شده است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها