بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
چند ماهی است که پنج شنبه و جمعه شب‌ها مسابقه‌جذاب «برنده باش» با اجرای جالب محمدرضا گلزار روی آنتن شبکه 3 می‌رود؛ برنامه ای که در آخرین نظرسنجی صدا‌و‌سیما بعد از «خندوانه» در رتبه دوم بیشترین بیننده تلویزیونی قرار گرفت. به تازگی شاهد جعل و انتساب جملات و اشعاری به بزرگان اندیشه و ادب در این برنامه بوده‌ایم.

تدبیر24»در یکی از قسمت‌های اخیر این مسابقه، محمدرضا گلزار در شرایطی به نقد استفاده مردم از جست وجوگر گوگل می‌پردازد که خودش « فقر همان گرد و خاکی است که بر کتاب‌های فروش نرفته یک کتاب فروشی می‌نشیند» را از قول علی شریعتی به زبان می‌آورد در حالی که این جمله از دکتر شریعتی نیست.

گلزار پیش از این هم شعری متعلق به کیوان شاهبداغ خان را از آنِ سهراب سپهری دانسته بود.جالب این که هاشم رضایت، تهیه کننده این برنامه در گفت‌و گو با خراسان به این نکته اشاره کرد که «برنده باش» دارای یک گروه نویسندگی است. حال این پرسش پیش می آید که اگر گروه نویسندگان برای این برنامه مشغول نگارش هستند، از کدام منابع و مآخذ برای نوشتن بهره می‌گیرند؟

آیا نظارتی از سوی مدیران شبکه 3 بر این گروه نویسنده هست یا خیر؟ انتظار می‌رود بر برنامه‌ای که با هدف ارتقای اطلاعات عمومی و ترویج مطالعه و در پر مخاطب‌ترین ساعت پخش شبکه 3 روی آنتن می‌رود، دست کم این اشتباه‌ها در برنامه بعدی اصلاح شود و نظارت بیشتری باشد تا این دست جعلیات فراگیر نشوند.

برچسب ها: تدبیر24 ، برنده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها