بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
پس از شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان, حالا شاید بتوان گفت که افشین قطبی بهترین گزینه برای زمانی است که برانکو از پرسپولیس جدا شود

تدبیر24»تیم فوتبال فولاد خوزستان تحت هدایت افشین قطبی در دیداری حساس از هفتۀ هفدهم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس صدرنشین رفت و موفق شد اولین شکست را به شاگردان برانکو ایوانکوویچ تحمیل کند.

در  نتیجۀ این دیدار شاید نکته‌ای نهفته باشد که از دید بسیاری از افراد دور بماند. افشین قطبی، سرمربی جدید فولاد خوزستان پیش از این سابقۀ سرمربی‌گری سرخ‌پوشان را داشته و توانسته بود آن‌ها را قهرمان لیگ برتر کند. قطبی محبوبیت بسیاری نزد هواداران پرسپولیس دارد چرا که برای آن‌ها قهرمانی دراماتیکی را رقم زده است.

پیروزی تفکرات قطبی مقابل برانکو ممکن است از دید برخی هواداران پرسپولیس نشان از برتری امپراتور مقابل پروفسور داشته باشد و این شاید به نوعی تکلیف سرمربی بعدی سرخ‌پوشان را تعیین کند.

البته برانکو جایگاه ویژه‌ای بین پرسپولیسی‌ها دارد، چرا که توانسته مقتدرانه دو قهرمانی پیاپی در لیگ کسب کند و سرخ‌ها را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند. اما قطعاً زمان کار پروفسور در پرسپولیس هم به پایان خواهد رسید و چه کسی بهتر از افشین قطبی برای سرمربی‌گری این تیم!

برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها