بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
تاریخ پخش مستند مایکل جکسون، فصل دوم "دروغ‌های کوچک بزرگ" و فصل پایانی "ویپ" اعلام شد.
تدبیر24»شبکه‌ی HBO تاریخ پخش فصل‌های جدید سریال‌های "ویپ" (Veep) و "دروغ‌های بزرگ کوچک" (Big Little Lies) و مینی سریال "چرنوبیل" (Chernobyl) و سریال کمدی "لوس اسپوکیز" (Los Espookys) را مشخص کرد. این شبکه‌ی کابلی روز گذشته در حین برگزاری "مجمع منتقدین تلویزیونی"  ضمناً اعلام کرد که مستند جنجالی "ترک نورلند" (Leaving Neverland) در مورد "مایکل جکسون" در تاریخ ۳-۴ مارس پخش می‌شود.

به گزارش سی نما، فصل هفتم و پایانی "ویپ" که به علت مبتلا شدن "جولیا لوییس-درایفوس" به سرطان با تأخیر مواجه شده بود، یکشنبه ۳۱ مارس ۲۰۱۹ پخش خواهد شد و فصل دوم "دروغ‌های بزرگ کوچک" با حضور "مریل استریپ" در کنار بازیگران فصل اول از جمله "نیکل کیدمن"، "ریز ویترسپون"، "شیلین وودلی"، "لورا درن" و "زوئی کراویتز" نیز طبق برنامه در ماه ژوئن آماده‌ی نمایش خواهد بود اما تاریخ دقیق پخش آن اعلام نشده است.

"چرنوبیل" مینی‌سریال پنج قسمتی Sky و HBO در مورد تراژدی هسته‌ای سال ۱۹۸۶ در شوروی سابق نیز در ماه می به نمایش گذاشته می‌شود. سریال کمدی "لوس اسپوکیز" نیز که اغلب به زبان اسپانیایی است در ماه ژوئن آینده عرضه می‌شود و تاریخ دقیق انتشار آن تعیین نشده است. سریال "چرنوبیل" حادثه‌ی انفجار نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل اکراین و پراکنده شدن تشعشعات رادیواکتیو در سراسر بلاروس، روسیه و اکراین و بخش‌هایی از اروپای غربی را که یکی از فاجعه‌بارترین حوادث در تاریخ بشریت بود دراماتیزه کرده است. سریال شجاعت زنان و مردانی را به تصویر می‌کشد که برای نجات اروپا فداکاری کردند. "جارد هریس" "استلان اسکارزگارد" و "امیلی واتسون" بازیگران این مینی‌سریال خواهند بود.

در سریال "لوس اسپوکیز" هم "برناردو ولاسکو"، "کاساندرا چیانگروتی"، "آنا فابرگا"، "خولیو تورس" و "فرد آرمیسن" ایفای نقش کرده‌اند. داستان سریال در نسخه‌ای خیالی و عجیب از مکزیکو سیتی روی می‌دهد و ماجرای گروهی را روایت می‌کند که تجارتی منحصر به فرد به راه می‌اندازند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها