بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان از جمله 10 خواننده پاپ در شیراز روی صحنه می‌روند.
تدبیر24»همزمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در تالارهای مختلف شهر تهران، تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان در بخش‌های مختلف از روز ۲۵ بهمن ماه در تالارهای مختلف شهر شیراز به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گزارش مهر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در بخش‌های موسیقی ایرانی، موسیقی تلفیقی و موسیقی کلاسیک هنرمندانی چون حسام‌الدین سراج، گروه "نی نوازان فارس"، گروه محلی "ماذون قشقایی"، گروه "کودک نو آهنگ" زرقان، گروه "رهاب"، گروه کودک قیرو کارزین، گروه "هنرستان نوآوران"، گروه کوبه‌ای "لیدوما"،  گروه "رخ داد"، علی‌اصغر عربشاهی، فرزین طهرانیان، رافائل میناسکانیان، ماریو تقدسی، ارکستر کلاسیک "مهرگان"، تریو میلاد درخشانی، همایون نصیری و دارا دارایی به اجرای از ۲۵ بهمن تا ۴ اسفند طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در جدول برنامه‌ها ارائه شده مجموعه کنسرت‌هایی را در تالار "احسان" و تالار "هنر شهرآفتاب" شیراز برگزار می‌کنند.

در بخش موسیقی پاپ نیز علی لهراسبی، رستاک حلاج، سیامک عباسی، حمید حامی، بهنام بانی، مازیار فلاحی، گروه "رستاک"، رضا یزدانی، سینا سرلک و مهدی یغمایی در تالار حافظ و تالار احسان کنسرت هایی را برگزار می‌کنند.

جشنواره موسیقی فجر استان فارس همزمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر تهران، در راستای گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، به همت انجمن موسیقی این استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، معروف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها