بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
دست‌اندرکاران پروژه "هفت شهر عشق" پس از حواشی متعددی که طی ماه‌های گذشته برای اجرای این اثر به وجود آمد، از اجرای نهایی این کار در اسفندماه سال جاری خبر داده‌اند.
تدبیر24»دست اندرکاران پروژه "هفت شهر عشق" پس از حواشی متعددی که برای اجرای این اثر به وجود آمد، از اجرای نهایی این کار در اسفندماه سال جاری به رهبری ارکستر فریدون شهبازیان و کارگردانی محمد حاتمی در تالار "رویال هال" خبر داده اند. پروژه "هفت شهر عشق" که پیش از این قرار بود دی ماه امسال در سالن وزارت کشور روی صحنه برود، از هفتم اسفند ماه و با ترکیب جدیدی از بازیگران روی صحنه می‌رود.

این نمایش موزیکال با تغییراتی در فهرست بازیگران و تغییر کارگردانش در سالن اسپیناس پالاس اجرا خواهد شد و فریدون شهبازیان نیز به همراه یک ارکستر ۸۰ نفره اجرای موسیقی این نمایش را بر عهده خواهد داشت.  این در حالی است که ژاله صامتی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، شقایق فراهانی، ریحانه پارسا و روزبه بمانی بازیگران "هفت شهر عشق" عشق هستند که "محمد حاتمی" نیز کارگردانی آنرا بر عهده خواهد داشت.

روابط عمومی پروژه "هفت شهر عشق" در بخشی از خبر خود آورده است: "با تغییر تاریخ برگزاری این اجرا و تداخل برنامه‌های برخی بازیگران این نمایش، این برنامه با بازیگرانی جدید پا به صحنه اجرا خواهد گذاشت و اسامی تعدادی دیگر از بازیگران و خوانندگان این نمایش نیز در روزهای آینده منتشر خواهد شد."

محمدامیریاراحمدی نویسنده، رازمیک اوهانیان رهبر گروه کر، نادر رجب پور طراح حرکت فرم، منصور دانشور آهنگساز،  نوید فرح مرزی طراح گریم و اصغر نژاد ایمانی طراح صحنه و لباس، رضا کفایتی از دیگر عوامل این برنامه هستند. ضمن اینکه علی آقایی نسب و مرضیه مهدی زاده نیز تهیه‌کنندگی "هفت شهر عشق" را بر عهده دارند. بلیت فروشی این برنامه نیز از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه  آغاز می‌شود.

به گزارش مهر، پروژه جنجالی "هفت شهر عشق" قرار بود دی ماه سال جاری به کارگردانی محمد عبدی‌زاده و حضور بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، اندیشه فولادوند، ابوالفضل پورعرب، نسیم ادبی، محمد ساربان، افسانه پاکرو، پانته آ بهرام در تالار وزارت کشور و همچنین خوانندگانی چون سالار عقیلی، روزبه نعمت اللهی و روزبه بمانی روی صحنه رفته و تعدادی از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران به رهبری فریدون شهبازیان نیز در این اجرا به عنوان گروه موسیقی در کنار اثر حضور داشته باشند. البته پس از چندی از سوی گروه اجرایی خبر از توقیف اثر در رسانه‌ها منتشر شد که اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد بلافاصله این خبر را تکذیب کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، شقایق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها