بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
چهارشنبه شب گذشته یک حمله تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در جاده خاش ـ. زاهدان موجب به شهادت رسیدن تعداد ۲۷ تن و مجروح شدن جمعی از حافظان مرز‌های میهن اسلامی شد. این حادثه تلخ با واکنش بسیاری از مردم و همچنین چهره‌های شناخته شده همراه بود که در فضای مجازی با انتشار پست‌هایی در این خصوص با بازماندگان خانواده شهدا همدردی کردند.

تدبیر24»اما قسمت تلخ‌تر ماجرا آنجا بود که برخی سلبریتی‌هایی که پیش‌تر برای آزادی زندانی سیاسی، قاتلین، منافقین و تروریست‌ها اشک تمساح می‌ریختند و در فضای مجازی برای آن‌ها هشتگ به راه می‌انداختند، در برابر شهادت ۲۷ تن از مرزبانان مظلوم، سکوت کرده و حتی از انتشار پیام تسلیتی در صفحات مجازی خود برای خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی امتناع کردند.

آناهیتا همتی بازیگر تلویزیون نیز که پیش‌تر درباره اعدام رامین حسین پناهیِ تروریست با انتشار پستی از او حمایت کرده بود، این بار در مقابل حادثه اخیر زاهدان تنها به یک استوری ساده بسنده کرد. در تصویر زیر هر دو تسلیت همتی برای رامین حسین پناهی و شهدای حادثه تروریستی اخیر و تفاوت آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها