بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
در پی‌حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه بدون تردید انتقام خون شهدای مظلوم مان را خواهیم گرفت، گفت: درصورتی که پاکستان به مسئولیتهای خود در مبارزه با تروریست‌ها عمل نکند، جمهوری اسلامی ایران به مجازات مزدوران سازمان یافته توسط سرویس‌های جاسوسی منطقه و فرامنطقه ای خواهد پرداخت.
تدبیر24»سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از عزیز ترین فرزندان مدافع مرزهای میهن اسلامی اظهار کرد: حضور و پایبندی مردم در صحنه، همانند آنچه در ۲۲ بهمن ماه شاهد آن بودیم دشمنان را مأیوس و عصبانی و وادار به اقدامات انتحاری توسط مزدوران و تروریست‌های دست پرورده خود کرده است و کینه توزی و عداوت این دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که انقلاب و ملت ایران در مسیر درستی گام برمی دارند.

جعفری تصریح کرد: جنایت اخیر، اراده سپاه و سایر نیروهای مسلح را برای ادامه دادن راه شهیدان و مقابله با تهدیدات راسخ‌تر کرده و با اقتدار و صلابت بیشتری به صیانت از امنیت مرزهای کشور پرداخته و انتقام خون شهدای مظلوم مان را خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه در برابر توطئه‌ها و حمایت‌هایی که دولت‌های مرتجع منطقه با دستور امریکا و صهیونیست‌ها دارند، به طور قطع اقدامات جبرانی انجام خواهیم داد، اظهار کرد: از آنجا که دولت پاکستان از محل این عناصر خطرناک برای اسلام آگاه است و باید نسبت به جنایاتی که انجام داده‌اند پاسخگو باشد، انتظار است با جدیت به مسئولیت‌های خود در قبال تأمین امنیت مرزهای مشترک پرداخته و اجازه ندهند تروریست‌ها مناطق مرزی این کشور با ایران را، جولانگاه خود برای ارتکاب اقدامات ضد امنیتی علیه ملت ایران قرار دهند.

فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه همانگونه که رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی عنوان کردند شرایط با گذشته متفاوت بوده و دولت پاکستان باید نحوه برخوردش با این عناصر ضد انقلاب را تغییر دهد، تأکید کرد: در صورتی که پاکستان در این زمینه به مسئولیت‌های خود عمل نکند جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین و مقررات بین المللی حق مقابله با تهدیدات پیرامونی در مرزهای کشور مجاور را برای خود محفوظ دانسته و با اعمال اقدامات جبرانی به مجازات تروریست‌های مزدور سازمان‌های جاسوسی کشورهای منطقه و فرامنطقه خواهد پرداخت.

برچسب ها: تدبیر24 ، فرمانده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها