بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
باتوجه به صحبت های مطرح شده بعید به نظر می رسد که لوران بلان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شود

تدبیر24»بعد از آنکه حدود سه هفته قبل مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش از بلان سرشناس به عنوان یکی از گزینه‎های سرمربیگری تیم ملی نام برد، امروز برخی رسانه‎ها از جدی شدن مذاکره با این مربی فرانسوی خبر دادند.

ورزش سه به نقل از یک مقام ارشد در فدراسیون فوتبال که نامش مشخص نیست، نوشته: «ما یک دوره بسیار خوب با کی‌روش داشته‌ایم و طبیعی است که بعد از این دوست داشته باشیم همین روند ادامه پیدا کند. ادامه این روند هم قطعا نیاز به مربی بزرگ دارد؛ کسی در حد خود کی‌روش.»

این سایت، البته در ادامه گزارشش به این نکته هم اشاره کرده که بلان به این راحتی به ایران نمی‎آید:"  مربی‌ای مثل بلان که تا دو سال قبل هدایت تیم پرستاره پاری سن ژرمن را بر عهده داشته به دریافت حقوقی کمتر از 10 میلیون یورو در سال قانع  نمی‌شود، خارج از توان فوتبال ماست. از طرفی دیگر بلان جزو بزرگترین مربیان خانه نشین در اروپاست و آلترناتیو اکثر باشگاه‌های بزرگ قاره سبز برای نشستن بر روی نیمکت مربیگری است. با اتکا به همین موضوع باید بگوییم طبیعتا خود این مربی هم تمایلی برای کوچ به آسیا و مربیگری در بهترین تیم قاره را ندارد.نام بلان در ماههای گذشته برای هدایت منچستریونایتد و اینتر مطرح شده و خیلی بعید است که حتی دسترسی مذاکره با او وجود داشته باشد مگر ایجنت هایی که به دلایل خاص به فدراسیون آدرس غلط می دهند."

برچسب ها: تدبیر24 ، بلان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها