بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
به گفته تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» به کارگردانی احمد معظمی، فیلمبرداری این سریال در یکی از کشورهای منطقه در حال پیگیری است.
تدبیر24»«ابوالفضل صفری» تهیه کننده سریال «مرگ خاموش» گفت: این روزها گروه تولید سریال در یکی از کشورهای منطقه مشغول به ضبط «مرگ خاموش» هستند. 

این تهیه کننده همچنین ادامه داد: در بخش خارج از کشور اغلب بازیگرهایمان خارجی هستند و تنها سه بازیگر ایرانی داریم که یکی از آنها نیز هنوز انتخاب نشده است. در این بخش حمید عطایی و ابوالفضل همراه از بازیگران ایرانی ما هستند. 

 لوکیشن‌های این سریال علاوه بر تهران در سه نقطه غرب کشور، قزوین، کوهستان‌های تهران، شمیرانات و دماوند بوده است. تعدادی از بازیگران در فصل دو تغییر خواهند کرد، اما سعید راد، حمید عطایی و جلال فاطمی از بازیگرانی هستند که گروه را در خارج از کشور همراهی می‌کنند. فصل اول سریال «مرگ خاموش» در ۲۵ قسمت و فصل دوم آن در ۳۵ قسمت طراحی شده است. 

سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، علیرضا جلالی تبار، رویا میرعلمی، سپیده خداوردی، ستاره اسکندری، حمید شریف زاده و ... از بازیگران این سریال هستند و سعید راد در نقش محوری قهرمان و مأمور امنیتی در این سریال ایفای نقش کرده است.

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی به جنبه بین‌المللی و مافیایی موادمخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و به واکاوی پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

این سریال به کارگردانی احمد معظمی و  نویسندگی علی دلگشایی برای یکی از شبکه‌های سیما در حال تولید است.

برچسب ها: تدبیر24 ، راد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها