بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
هافبک عراقی تیم پرسپولیس تهران که در لیگ هجدهم عملکرد خوبی داشت، مشکلی برای تمدید قرارداد ندارد.
تدبیر24»بشار رسن، هافبک عراقی تیم پرسپولیس که قراردادش با سرخ‌پوشان پایتخت پایان فصل به اتمام می‌رسد، هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

این بازیکن جوان که عملکرد فوق‌العاده‌ای در ۲ سال گذشته و به خصوص لیگ هجدهم داشت، پس از پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات نیمکت‌نشین سروش رفیعی شد و در دیدار‌های گذشته به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد اما مشکلی برای تمدید قرارداد ندارد.

حدود ۳ هفته از پایان جام ملت‌ها می‌گذرد و هنوزباشگاه پرسپولیس اقدام جدیدی برای تمدید قرارداد بشار رسن انجام نداده اما قرار است به زودی این اتفاق رخ دهد. رسن ۲۲ ساله در تیم ملی فوتبال عراق در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات حضور داشت و عملکرد خوبی از خود نشان داد.

بشار در این باره می‌گوید: فقط صحبت‌های شفاهی صورت گرفته و هیچ جلسه رسمی برای تمدید قرارداد، دستمزد یا مدت زمان آن نداشتیم. امیدوارم در آینده به توافق برسیم چراکه پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم‌های آسیاست و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم بازی کند.

بی‌تردید این صحبت‌های رسن را می‌توان چراغ سبز ستاره‌ای دانست که برانکو بر ماندش تاکید دارد.


برچسب ها: تدبیر24 ، چراغ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها