بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
این روزها اخبار عجیب و غریبی درباره دعوا بر سر ساسان پرکان در دو برنامه تلویزیونی منتشر شده است.
تدبیر24»حضور همزمان ساسان پرکان در برنامه عصر جدید و فرمول یک کلی حاشیه به همراه داشته است. ماجرا از این قرار است که ابتدا عصر جدید متهم شد به اینکه ساسان پرکان را پنهان کرده است.

اتهامی که از سوی احسان علیخانی رد شد. بعد نوبت رسید به روایت عجیب درباره اینکه پرکان را با کلک و به اسم تست ورزشی از هتلی که عصر جدیدی‌ها برایش گرفته بودند به استودیوی فرمول یک برده اند. خبری که جنجال زیادی به راه انداخت. ادعایی که ویدئوی ساسان پرکان در اینستاگرامش تکذیبش را نشان داد.

حالا نزدیکان به مجریان دو برنامه از دیالوگ های پیامکی نسبتا تند میان دو مجری خبر می‌دهند با محتوایی درباره اینکه چرا یک بچه مهمان دو برنامه شده است.

4aY58n8hwjOM

این جنس دعواها برای بار اول نیست و سال قبل و هم بین دورهمی و برنامه من و شما بر سر مصاحبه مرحوم ملک مطیعی چنان دعوایی ایجاد شد که رسانه ملی به کلی از پخش آن مصاحبه منصرف شود.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها