بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
قائم مقام وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش با اشاره به تمدید فرصت شرکت در انتخابات شورای عالی تا ۱۰ اسفند گفت: تاکنون ۶۵ هزار نفر از فرهنگیان در این انتخابات مشارکت داشتند.

تدبیر24»امیرعلی نعمت‌اللهی دربرنامه تلویزیونی پرسشگر درباره انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش برای عضویت نمایندگان فرهنگیان اظهار کرد: با تدبیر وزیر آموزش‌وپرورش تصمیم برآن شد به منظور مشارکت بیشتر و بهتر همکاران در این انتخابات فرصت شرکت در آن تا روز جمعه 10 اسفند تمدید شود.

وی افزود: تاکنون 65 هزار نفر از فرهنگیان در این انتخابات مشارکت داشتند و چون مرحله نخست آن به صورت اینترنتی است و از طریق سایت انجام می‌شود و‌قفه‌ای را به لحاظ فنی برخی استان‌ها گزارش کردند که برای حل آن و از سوی دیگر مشارکت بیشتر معلمان  تصمیم شد فرصت مشارکت تا روز جمعه 10 اسفند تمدید شود.

قائم مقام وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش گفت: در این انتخابات تمام افرادی که دارای کد پرسنلی آموزش‌وپرورش هستند اعم از دانشجو معلمان، نیروهای اداری و بازنشستگانی که دارای کد بازنشستگی هستند، می‌توانند شرکت کنند.

نعمت‌اللهی بیان کرد: 162 نفر در مرحله نخست انتخاب می‌شوند که از برخی استان‌ها 3 نفر برخی 6 و9 نفر انتخاب می‌شوند و حتما حداقل  یک نفر باید از بانوان  باشد؛ با تصمیم وزیر آموزش‌وپرورش مبنی بر شفافیت بیشتر و اجرای انتخابات خوب علاوه بر نظارت حراست، بازرسی و واحد حقوقی وزارتخانه نمایندگانی از سازمان بازرسی و دادستانی کشور‌ فرآیند انتخابات را نظارت می‌کنند.



برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها