بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
حاشیه‌های عجیب و مبهم ماجرای ساسان پرکان، نوجوان ژیمناست اهل چابهار همچنان ادامه دارد. مدتی پیش شنیده‌ها حاکی از این بود که پرکان در برنامه «عصر جدید» شرکت و احسان علیخانی او را پنهان کرده و حتی اجازه تماس تلفنی به او نداده تا به برنامه دیگری نرود.
تدبیر24»علی ضیا هم با دعوت از او در برنامه «فرمول یک» قصد داشته تا اولین حضور این نوجوان در تلویزیون را به نام خود و برنامه‌اش بزند، به همین دلیل او را دعوت کرده تا زودتر از احسان علیخانی از این نوجوان و استعداد ویژه‌اش رونمایی کند. به تازگی یک روزنامه ورزشی هم روایت تازه‌ای درباره حضور ساسان پرکان در برنامه «فرمول یک» منتشر کرده و جنجال تازه‌ای به راه انداخته است. این روزنامه مدعی شده، تماسی دروغین با این نوجوان گرفته و در مقام نماینده وزارت ورزش از او دعوت شده تا به وزارتخانه برود، اما بعد مشخص شده که آن تماس از سوی برنامه «فرمول یک» بوده و او را به این برنامه برده‌اند. در نهایت اصرار‌های ساسان پرکان برای حضور در «عصر جدید» باعث شده تا علیخانی او را از مسابقه حذف نکند و درخواست او را پذیرفته است. دیروز هم ساسان پرکان در ویدئویی جدید اعلام کرده که به اجبار برنامه «فرمول یک» در این برنامه حاضر نشده و این اتفاق با هماهنگی مربی‌اش و مسئولان وزارت ورزش بوده است.
حال باید منتظر ماند و دید ضیا و علیخانی چگونه تکلیف این اتفاق را روشن خواهند کرد و آیا اصلا توضیحی درباره این ماجرا خواهند داد یا خیر.
برچسب ها: تدبیر24 ، مهمان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها