بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
لاله اسکندری که در فیلم "تیغ و ترمه" یک نقش منفی را ایفا کرده است می‌گوید: من از ابتدا می‌دانستم بازی در این فیلم ریسک است اما این خطر را به جان خریدم.
تدبیر24»لاله اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص ایفای نقش منفی در فیلم سینمایی "تیغ و ترمه" گفت: من شاید همیشه نقش انسان‌های معصوم و مهربان را بازی کرده‌ام و ایفای نقش در فیلم کیومرث پوراحمد لبه تیغ راه رفتن بود.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 لاله اسکندری گفت: این نقش می‌تواند خیلی شعاری و تیپ شود و به همین واسطه مخاطب آن را پس بزند و یا می‌تواند کاملاً نقشی درست به وجود بیاید که مخاطب با آن همزاد‌پنداری کند.

بازیگر سریال "خاک سرخ" درباره تجربه بازی در فیلم کیومرث پوراحمد اضافه کرد: بعد از نزدیک به بیست سال بازیگری و تجربه حضور در سینما و تلویزیون این نقش منفی اتفاق تازه‌ای بود زیرا غالباً مخاطب مرا با نقش‌های مثبت دیده و این نقش تفاوت و ویژگی خاص خود را داشت.

وی در همین راستا تاکید کرد: من از ابتدا می‌دانستم بازی در این فیلم ریسک است اما این خطر را به جان خریدم هر چند احتمال می دادم شاید مخاطب مرا پس بزند اما خدا را شکر بعد از تماشای فیلم احساس می کنم که نقش در آمده است.

اسکندری درباره نظر منتقدین بر بازی خود در فیلم تیغ و ترمه خاطرنشان کرد: واقعیت امر باید دید در ادامه چه اتفاقاتی برای اثر خواهد افتاد. خوشبختانه در جشنواره فیلم فجر نظرات نسبتاً خوب بود و حالا باید کمی بگذرد تا بهتر در مورد نقش قضاوت کرد. امیدوارم حداقل مخاطب این جسارت من و فاصله گرفتن از نقش‌های قبلی ام را دوست داشته باشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، اسکندری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها