بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
تهیه کننده و مجری برنامه ورزشی «نود» گفت: رای مثبت مردم در بخش مردمی جشنواره جام جم بهترین قدردانی برای یک برنامه ساز است و می تواند انرژی لازم را برای ادامه فعالیت به برنامه ساز و عوامل یک برنامه بدهد.
تدبیر24»عادل فردوسی پور مجری برنامه «نود» که امسال جزو برنامه‌های شاخص بخش مردمی و کاندیدای دریافت جایزه در جشنواره تلویزیونی جام جم است، درباره ضرورت برگزاری این جشنواره بیان کرد: در پایان هر سال ارزیابی برنامه‌های صدا و سیما صورت می گیرد و تقدیر از برنامه‌های برتر صدا و سیما اتفاق مثبتی است که باعث ایجاد انگیزه برای برنامه سازها می‌شود.

وی مهم‌ترین ویژگی ماندگاری برنامه «نود» صداقت دانست و عنوان کرد: وابستگی نداشتن به هیچ تیم، گروه و جریان خاص و البته تلاش مستمر برای نور افکن انداختن روی فسادها و نقاط تاریک فوتبال در این زمینه بسیار مهم بوده است.

فردوسی پور تصریح کرد: همیشه سعی کردیم هیجان و جذابیت ذاتی فوتبال را به خانه‌های مردم بیاوریم و در کنار آن با صحبت درباره کاستی‌ها و فسادهای موجود در فوتبال، و از جایگاه رسانه نسبت به اصلاح وضع موجود وظیفه مان را انجام بدهیم.

این مجری در خصوص ارتقای سطح کیفی جشنواره گفت: اگر در تبلیغ جشنواره و برنامه‌ها بهتر و جذاب‌تر عمل شود مشارکت بیشتری از سوی مخاطب دیده می‌شود و حضور آن‌ها پر رنگ‌تر خواهد بود.

او درباره تاثیر برنامه‌های ترکیبی به ویژه ورزشی در افزایش جذب مخاطب اظهار داشت: در کشور ما علاقه بسیار زیادی به ورزش و به خصوص فوتبال وجود دارد. جمعیت چند ده میلیونی علاقه‌مند به فوتبال داریم که به شدت پیگیر این رشته ورزشی و برنامه‌های مرتبط با آن هستند؛ بنابراین هر چه در این حوزه برنامه‌های بهتر و جذاب تری ساخته شود به طور مستقیم به جذب مخاطب کمک می‌کند.

فردوسی پور اظهار داشت: در چند سال گذشته به استانداردهای جهانی در برنامه سازی ورزشی نزدیک‌تر شدیم، اما هنوز از نظر زیر ساخت‌ها، ایده و اجرا فاصله قابل توجهی وجود دارد و جای کار در این زمینه زیاد است.

مجری برنامه ورزشی «نود» در پایان درباره بخش مردمی جشنواره جام جم و انتخاب برترین‌ها از طریق رای مردم، عنوان کرد: این اتفاق بسیار مثبت است که بهترین‌ها با نظر مردم که مخاطبان ما هستند، انتخاب می‌شوند.

برچسب ها: تدبیر24 ، فردوسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها