بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
نوه پسری جوان کلارک گیبل فقید، در ۳۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.
تدبیر24»کلارک جیمز گیبل، نوه پسری کلارک گیبل، ستاره سرشناس و اسکاری فیلمهای «برباد رفته» و «در یک شب اتفاق افتاد»، در سن ۳۰ سالگی درگذشت. او که نام خود را نیز از پدربزرگش به ارث برده بود، صبح جمعه گذشته درگذشت.

کلارک جیمز گیبل تجربه هایی در زمینه بازیگری نیز داشت. او در چند فیلم و موزیک ویدئو بازی داشت و نیز در چند سریال و تاک شو در نقش خودش ظاهر شده بود. هرچند بیشترین بخش شهرت او به فعالیتهایش در عرصه مدلینگ برمی گردد و جالب آنکه این کار را از وقتی تنها پنج سال داشت، پی گرفت. کایلی گیبل، خواهر این بازیگر در فیس بوک خبر درگذشت او را اعلام کرد و گفت جسد او توسط نامزدش در خانه خودش پیدا شده است. او همچنین با تاسف نوشت:«کلارکی من دوستت دارم. بشدت متاسفم از اینکه نتوانستیم از تو مراقبت کنیم. قلبم شکسته و وجودم خرد شده است».

او در هالیوود به عنوان کلارک گیبل سوم شناخته میشد.

از کلارک جیمز گیبل قرار است در سال جاری میلادی فیلم درام ترسناک  و کمدی «متلاشی» (Heckle) اکران شود که او در آن نقش اصلی را دارد.

کلارک گیبل پدربزرگ او در سن ۵۹ سالگی و سال ۱۹۶۰ دار فانی را وداع گفت. بازیگری که همچنان پس از سالها با نقش ماندگار رت باتلر در فیلم «برباد رفته» ساخته سال ۱۹۳۹ ویکتور فلمینگ شناخته می شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، معروف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها