بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
آر کلی که در ۱۰ پرونده متهم به آزار و تجاوز جنسی علیه دختران زیر سن قانونی شده بود از سوی پلیس بازداشت شد.
تدبیر24»این در حالی است که اخیرا مستندی منتشر شده و به اظهارات ۴ زنی پرداخته که می‌گویند قربانی آزار جنسی کلی بوده‌اند.

علاوه بر این طی چند ماه اخیر کمپینی برای بایکوت کنسرت‌ها و آلبوم‌های این خواننده آمریکایی به راه افتاده و چند تن از خواننده‌ها آمریکایی نیز همکاری با وی را قطع کرده‌اند.

دو منبع آگاه به سی‌ان‌ان گفته‌اند که طی ماه جاری هیئت منصفه دادگاه کوک درباره اتهامات جدید مطرح شده علیه کوک تشکیل جلسه داده‌اند.

این در حالی است که اخیرا «مایکل اوناتی»، یکی از وکلای جنجالی آمریکا گفته ویدئویی را در اختیار قاضی دادگاه کوک قرار داده که لحظه تجاوز جنسی یک دختر زیر سن قانونی از سوی آر کلی را نشان می‌دهد.

اوناتی به سی‌ان‌ان گفته که این ویدئو جای هیچگونه سؤالی را درباره گناهکار بودن کلی در پرونده مربوط به آزار جنسی کلی علیه یک دختر ۱۴ ساله باقی نمی‌گذارد.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها