بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
بخشی از ثروت طراح مد مشهور آلمانی برند شنل به گربه‌اش تعلق می‌گیرد.

تدبیر24»"شوپت لاگرفلد"، گربه طراح فقید مد "کارل لاگرفلد" بخشی از ثروت او را به ارث خواهد برد؛ ثروتی که بین ۱۹۵ تا ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

شوپت یک گربه نژاد "بیرمن" است که لاگرفلد او را تنها عشق واقعی زندگی‌اش توصیف می کرد و می گفت اگر قانون اجازه می‌داد با گربه اش ازدواج می‌کرد!

کارل لاگرفلد در مصاحبه‌ای گفته بود که ثروتش را برای پسرخوانده‌اش "هادسون کروئینگ" و گربه‌اش شوپت به ارث خواهد گذاشت.

شوپت متعلق به یک مانکن فرانسوی بود‌. زمانی که صاحبش در سفر به سر می‌برد، آقای لاگرفلد از او نگهداری کرد و در کریسمس ۲۰۱۱ او را به عنوان هدیه از صاحبش قبول کرد.

این گربه اشرافی بیش از ۵۰ هزار هوادار در توییتر و ۱۲۸ هزار طرفدار در اینستاگرام دارد. او زندگی روزمره‌اش را در شبکه های اجتماعی با کاربران به اشتراک می‌گذارد؛ مثلا این که دوست دارد در بشقاب‌های کریستال مارک "گویار" غذا بخورد، عاشق کیف‌های مارک فرانسوی "کولت" است و به آی‌پد علاقه زیادی دارد.

کارل لاگرفلد یکی از کلکسیون‌هایش به نام "شوپت عاشق" را نیز با الهام از گربه‌اش طراحی کرد. او می گفت روزی می‌رسد که مردم بیشتر از من، در مورد شوپت صحبت خواهند کرد.

شوپت در عرصه مد و تبلیغات نیز فعال است و از این راه کسب درآمد می کند.

کارل لاگرفلد که هفته گذشته درگذشت، خواسته بود هنگام مرگ پیکرش را بسوزانند و خاکسترش را همراه با خاکستر مادر و گربه‌اش پراکننده کنند.


برچسب ها: تدبیر24 ، معروف
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها