بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 30
کد خبر: ۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، هزاران تن از حامیان محمد مرسی، رئیس جمهوری برکنار شده مصر روز دوشنبه با برپایی راهپیمایی در مرکز قاهره خواهان بازگشت وی به منصبش شده و تصمیم ارتش مصر را مبنی بر عزل مرسی در روز سوم ژوئیه محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی عکس‌هایی از محمد مرسی را در دست داشته و شعارهایی در حمایت از وی سر دادند.

معترضان با نوشتن شعارهایی بر روی دیوارها اقدامات عبدالفتاح سیسی، وزیر دفاع مصر را محکوم کرده و وی را "خائن" خواندند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در مقابل دفتر دادستان کل تجمع کرده و اعتراض خود را نسبت به دروغ جلوه دادن مسائل، حمله به حامیان مشروعیت و ضرب و جرح آنها در زمان بازداشت‌شان اعلام کردند.

اخیرا حدود 179 زندانی سیاسی در اعتراض به بدرفتاری با آنها دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت در بیانیه‌ای اعلام کرد: با وجود اینکه بازداشت این افراد برای انجام بازجویی بوده است اما از آنها محافظت به عمل نمی‌آید و در بازداشتگاه‌های‌شان به آنها حمله و از گاز اشک‌آور استفاده شده است.

در همین راستا، هواداران محمد مرسی پس از اینکه تظاهرت "میلیونی شب قدر "را برگزار کردند، امروز خود را آماده می‌کنند تا در تظاهرات میلیونی "پایداری علیه کودتا" مشارکت کنند.

ائتلاف ملی از مردم مصر خواست با حضوری چشمگیر در اعتراض‌ها خود را آماده کنند.

ائتلاف مذکور اعلام کرد: اطلاعات حاکی از این است که کودتاچی‌ها درصدد هستند در مکان‌های مختلف دست به انفجار زده و سپس مدعی شوند که تحصن کنندگان دست به این کار زده‌اند که بدین ترتیب بهانه‌ای را برای یورش به تحصن‌ها و متفرق کردن آن داشته باشند.

در مقابل جریان مردمی مصری خواهان محاصره و اعمال فشار بر تحصن کنندگان در دو میدان رابعة العدویة و النهصة شد.

به گزارش ایسنا،جریان مذکور در بیانیه‌ای خواهان حفظ خویشتنداری در هنگام متفرق کردن تحصن‌ها شد تا از خونریزی جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها