بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
رامین ناصر نصیر به گروه بازیگران سریال «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی اضافه شد.
تدبیر24»سریال «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و تهیه کنندگی محسن شایانفر، همچنان مراحل تصویربرداری را در شهرک غزالی سپری می کند و امروز سه شنبه، هفتم اسفند گروه بخشی از سکانس های مربوط به خیمه شب بازی را جلوی دوربین می برد.

تاکنون بیش از ۸۰ درصد سریال تصویربرداری شده است و تدوین سریال به طور همزمان توسط شادی شایانفر در حال انجام است.

همچنین رامین ناصرنصیر در نقش دکتر هندی به گروه بازیگران سریال پیوسته است. این کاراکتر، پزشکی هندی تبار است که در ایران مطب زده و مشغول به کار است که در قسمت هایی از داستان با دیگر شخصیت های اصلی ارتباط پیدا می کند. سعید عسگری دیگر بازیگری است که به پروژه پیوسته است و نقش معلم را بازی می کند. این دو آخرین بازیگرانی هستند که در فاز نخست به پروژه پیوسته اند.

سریال «حکایتهای کمال» در ۳۱ قسمت توسط سیمافیلم تهیه می شود. فاز نخست این سریال برای ۳۱ قسمت نگارش و قسمت های دیگر برای فاز دوم در نظرگرفته شده است.

محمود پاک نیت، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا شیرخانلو، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی، بیژن بنفشه خواه، یوسف صیادی، امیر نوری، فلورنظری، بیتا خردمند، سیروس میمنت، مهرداد ضیایی، مختار سائقی، اکبرسنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بهشاد مختاری، حسین چنگی، فریده دریامج، تقی زنجانی، حمید صفایی و شهربانو موسوی، به همراه هنرمندان خردسال امیرحسین کافتری، همراز اکبری و محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر در این سریال بازی دارند.

این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از نویسندگان: نسیم عرب امیری، سید حسین امیرجهانی، آزاده محسنی، کریم خودسیانی، دستیار تهیه:علی اصغررضایی، مدیر تصویربرداری: ناصرمحمودکلایه، صدابردار: وحیدسلطانی، طراح صحنه و لباس: فرهادعزیزی فرد، گریم: بابک شعاعی، تصویربردار: ناصربیک زاده، جلوه های ویژه: حمید رسولیان، مدیر تولید: فرزین فرزدنیا، طراح بدلکاری: علیرضافتحی، دستیار کارگردان: مجد جلالی، جانشین تولید: سعید کنگاورنظری، برنامه ریز: حامد صلح میرزایی، امور مالی: ابراهیم تفرشی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تدارکات: مهدی آقامحمدی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: فرامرز بیات و مشاور رسانه ای: هادی داداشی.

برچسب ها: تدبیر24 ، تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها