بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
در پی استعفای محمدجواد ظریف، صبح امروز جلسه در وزارت امور خارجه با حضور قائم مقام و مدیران ارشد این وزارتخانه برگزار شده است.
تدبیر24»شب گذشته محمد جواد ظریف در یک پیام اینستاگرامی از مسئولیت وزارت خارجه استعفا کرد. در پی تصمیم ظریف، جمعی از مدیران وزارت خارجه به صورت دسته جمعی درخواست استعفا کرده‌اند.

یک منبع آگاه در وزارت خارجه به رویداد۲۴ گفته مدیران وزارت خارجه منتظر تصمیم رئیس جمهور هستند که اگر این استعفا پذیرفته شود، آنها نیز از سمت خود استعفا خواهند کرد.

آنگونه که خبرنگار رویداد۲۴ کسب اطلاع کرده، صبح امروز جلسه‌ای در وزارت امور خارجه به ریاست مرتضی سرمدی قائم مقام محمد جواد ظریف با حضور مدیران و دیپلمات‌های ارشد وزارت خارجه برگزار شده است و در این جلسه درباره استعفای ظریف بحث شده است.

یکی از مباحث مطرح شده در این جلسه این بوده که جمعی از مدیران ارشد گفته‌اند در حمایت از ظریف از سمت خود کنار می‌روند تا دست رئیس جمهور نیز برای تصمیم‌گیری باز باشد.

ظریف در واکنش به این جلسه در یادداشتی نوشته است: «تاکید بنده به همه برادران و خواهران عزیز در وزارت خارجه و نمایندگی‌ها این است که با کمال صلابت وظایف خود در دفاع از کشور را دنبال کنند و از چنین اقداماتی به شدت پرهیز کنند. برای بنده خدمت در کنار شما افتخار بود و امیدوارم استعفای بنده تلنگری برای بازگشت وزارت امور خارجه به جایگاه قانونی‌اش در روابط خارجی باشد. از همه شما ممنونم.»
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها