بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
شرایط وحید امیری در تیم ترابزون اسپور ترکیه به شکلی است که گفته می شود بزودی پایان همکاری آنها اعلام می شود

تدبیر24»شب گذشته، تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه در حضور 90 دقیقه‌ای مجید حسینی با قبول شکست 3_1 مقابل اومرانیه اسپور از جام حذفی ترکیه کنار رفت.

یکی از نکات قابل توجه این دیدار، غیبت امیری به دلیل مصدومیت بود؛ البته امیری درصورت  مساعد بودن شرایط‌اش هم به احتمال زیاد در ترکیب ثابت جایی نداشت.

بازیکن سابق پرسپولیس تهران همانند نفراتی چون فرشاد احمد زاده و صادق محرمی دچار افت شدیدی شده است و با ادامۀ این روند حتی ممکن است پیراهن تیم ملی را هم از دست بدهد.

بازیکن خوش ‌اخلاق فوتبال ایران پس از گذشت 23 هفته از سوپر لیگ فوتبال ترکیه تنها 531 دقیقه به زمین فرستاده شده است و این بدان معنا است که  یونال کارامان، سرمربی ترابزون اسپور دیگر اعتقاد به این بازیکن ندارد و احتمال خارج شدن او از لیست باشگاه  در پایان فصل به‌شدت افزایش یافته است.

حتی این روزها اکثر رسانه‌های ترکیه‌ای نیز از بن‌بست این بازیکن در فوتبال ترکیه  می‌نویسند و قطع همکاری در پایان فصل را حتمی می‌دانند.

با توجه به محبوبیت بالای امیری در بین هواداران و سرمربی پرسپولیس این احتمال وجود دارد که درصورت پایان همکاری او با ترابزون اسپور ، شاهد حضور دوبارۀ او در جمع سرخ‌پوشان باشیم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها