بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
بازیگر نقش عزت‌الملوک در سریال «بر سر دوراهی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با اشاره به ویژگی‌های نقشی که بازی می‌کند، آن را خاص‌ترین نقش کارنامه‌اش دانست

تدبیر24»شهین تسلیمی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» بیان کرد:

«بار اول برای همکاری از دفتر آقای عنقا به من زنگ زدند و سپس حضوری با آقای توفیقی صحبت کردم. او نقش را برای من توضیح داد و گرچه آن زمان فیلمنامه هنوز کامل نوشته نشده بود اما از آنجایی که قبلا هم با توفیقی و هم آقای عنقا کار کرده بودم و از نظر کاری قبول‌شان دارم، به پروژه پیوستم.»

او افزود:

«از سوی دیگر نقشی که در این سریال به من پیشنهاد شد جدا از تمام نقش‌هایی است که تا به حال بازی کرده‌ام. عزت‌الملوک یک نقش خاص است و در کارنامه کاری من متفاوت به حساب می‌آید. تا به حال نیز طی ۱۲، ۱۳ جلسه این نقش را ایفا کرده‌ام. من هم کار کردن با آقای عنقا و توفیقی را دوست داشتم و هم «بر سر دوراهی» دارای بازیگران خیلی خوبی است، وقتی فیلمنامه، کست و کارگردان همه خوب هستند و نقش هم خاص است، جوابی جز بله نمی‌شود داد.»

تسلیمی یادآور شد:

«بیشتر در این سریال با حمید گودرزی و بهرنگ علوی همبازی هستم و خدا را شکر همه چیز خیلی خیلی خوب است و برای من خسته کننده نیست. این اواخر سعی می‌کنم در کارهای کوتاه بازی کنم چون یک مدت پشت سر هم کار کردم و حالا دیگر نمی‌توانم پنج صبح تا ۹ شب آفیش شوم.»

شهین تسلیمی بازیگر نقش عزت‌الملوک در سریال «بر سر دوراهی»

او ژانر «بر سر دوراهی» را عاشقانه و اجتماعی معرفی کرد و گفت:

«با مضامین جالبی که این سریال‌ به آن‌ها می‌پردازد، به نظر من در عید حتما از این کار استقبال می‌شود و با توجه به بازیگران خوبی که دارد، مخاطبان حتما آن را دوست خواهند داشت.»

بازیگر «وضعیت سفید» با اشاره به تنوع لوکیشن‌های سریال جدیدش در پایان تاکید کرد:

«من در لوکیشن سه راه امین حضور در خانه‌ای قدیمی بازی داشتم و دیگر لوکیشنی که بیشتر کار من آنجاست، عمارت بزرگی شبیه کاخ حوالی رباط کریم است. این سریال به نوعی اختلاف طبقاتی را نشان می‌دهد و در آن هم خانه سلطنتی داریم، هم منزل قشر متوسط و زیر متوسط.»


برچسب ها: تدبیر24 ، نقشی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها