بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
تهیه‌کننده برنامه "بالش‌ها" می‌گوید: این مجموعه نمی‌تواند جای کلاه‌قرمزی را بگیرد؛ چرا که "بالش‌ها" مخصوص کودکان بوده و این در حالی است که مجموعه کلاه‌قرمزی یک سریال نوستالژی برای بزرگسالان است و مخاطبان خود را دارد.
3 سالی است که پخش مجموعه "کلاه قرمزی" به یک چالش پیش از عید به سبک مشکلات بی‌پایان آقوی همساده(از شخصیت‌های پرطرفدار این مجموعه) تبدیل شده. این چالش امسال هم ادامه دارد. با ‌نظر مدیران شبکه 2قرار است مجموعه "بالش‌ها" را روی آنتن ببرند، مجموعه‌ای که تهیه‌کننده آن می‌گوید:"این مجموعه نمی‌تواند جای کلاه‌قرمزی را بگیرد؛ چرا که "بالش‌ها" مخصوص کودکان بوده و این در حالی است که مجموعه کلاه‌قرمزی یک سریال نوستالژی برای بزرگسالان است و مخاطبان خود را دارد."

دعوا بر سر کلاه‌قرمزی

 به گزارش همشهری، سال ۹۶ تلویزیون و تیم سازندگان مجموعه "کلاه قرمزی" بر سر حق پخش این مجموعه و درآمدهای آن به توافق نرسیدند و این امر باعث شد که نوروز ۹۶ کلاه قرمزی تکراری روی آنتن برود. سال ۹۷ هم دوباره همان بحث‌وجدل‌ها وجود داشت و در نهایت کار به اینجا رسید که همان محصول تولیدی نوروز ۹۶ روی آنتن رفت. حالا خبر رسیده که کلاه‌قرمزی در نوروز 98 نداریم. البته حمید مدرسی، تهیه‌کننده این مجموعه درباره این موضوع عنوان کرد که مذاکراتی با شبکه 2 صورت گرفته و این صحبت در حالی است که سری جدیدی ازاین مجموعه تولید و ضبط نشده و با این حال تهیه‌کننده خبر از مذاکره با مدیران شبکه می‌دهد. به‌نظر می‌رسد تولیدی برای پخش وجود ندارد، به جز اینکه شبکه از میان مجموعه‌های پخش شده، آیتم‌هایی را تدوین کرده و روی آنتن بفرستد؛ کاری که شبکه‌هایی چون نسیم در برنامه‌هایی که پخش می‌کنند، انجام می‌دهند.

البته خبرهایی نیز مبنی بر جایگزین شدن "بالش‌ها" به جای "کلاه قرمزی" به گوش می‌رسد که مدیران شبکه 2 سیما "بالش‌ها" را برای پخش در ایام نوروز درنظر گرفته و دراین‌باره محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه 2 نیز به جای پاسخ به سؤالات، ترجیح می‌دهد روابط عمومی سیما پاسخگو باشد و گویا خودش اطلاعی از پخش یا عدم‌پخش این مجموعه ندارد!

بالش‌ها ماجرای خود را دارد

با توجه به عدم‌پاسخ مدیر شبکه 2، خبر خرید سریال "بالش‌ها" برای قرار گرفتن در فهرست برنامه‌های نوروز و تعیین ساعت پخش آن می‌تواند سرنوشت کلاه‌قرمزی را مشخص کند. اما مسلم آقاجان‌زاده تهیه‌کننده "بالش‌ها" پخش این مجموعه در ایام نوروز را تأیید می‌کند و به همشهری می‌گوید: "بالش‌ها قرار نیست جای مجموعه کلاه قرمزی را بگیرد چرا که این سریال مختص کودکان است و تدارک عیدانه کودکان بوده که با هماهنگی‌های انجام شده قرار است پخش شود.

 هنوز هم ساعت پخش مشخص نیست اما اینکه بالش‌ها روی آنتن می‌رود قطعی بوده." وی در پاسخ به این سؤال که این مجموعه در شبکه نمایش خانگی پخش شده و حالا روی آنتن می‌رود و دلیلش روابطی است که در سازمان وجود دارد، می‌افزاید:" کودکانی که کار را در شبکه نمایش خانگی دیده‌اند کمتر است؛ به‌خصوص در شهرستان‌ها و ما با هماهنگی‌هایی که انجام دادیم و شبکه هم با این مجموعه به واسطه پخش تیزرهایش آشنایی داشت، با پخش آن در تلویزیون موافقت کرد. این سریال در زمان پخش در شبکه نمایش خانگی نیز جزو پرفروش‌ها بوده و حتی ما آن زمان با سریال "ساخت ایران" در توزیع و فروش رقابت می‌کردیم."

داریوش فرضیایی که پیش از این "محله گل و بلبل" را برای شبکه 2 ساخته و این روزها سری جدید آن روی آنتن می‌رود، "بالش‌ها" را برای شبکه نمایش خانگی ساخته و این مجموعه از شبکه 2 پخش می‌شود. شخصیت اصلی سریال "بالش‌ها" داریوش فرضیایی است که با نام عموپورنگ او را می‌شناسیم. در کنار او امیرمحمد متقیان هم ایفای نقش می‌کند و ملیکا شریفی نیا، اندیشه فولادوند و رامبد شکرابی هم از دیگر بازیگران سریال "بالش‌ها" هستند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها