بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
صداگذاری «دیاپازون» به کارگردانی حامد تهرانی به زودی به پایان می‌رسد.
تدبیر24»«دیاپازون» اولین تجربه بلند سینمایی حامد تهرانی به تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری مراحل فیلمبرداری خود را در سکوت خبری پشت سر گذاشت و در حال حاضر با انجام مراحل پایانی صداگذاری برای حضور در فستیوال‌های بین المللی و داخلی آماده نمایش می‌شود.

«دیاپازون» با یک فیلمنامه اجتماعی که نویسندگی آن را حسین تهرانی بر عهده داشته است در لوکیشن‌های تهران فیلمبرداری شده و ژاله صامتی به عنوان نقش اصلی این فیلم مقابل دوربین رفته است. بهنوش بختیاری، علیرضا استادی و معصومه رحمانی نیز از بازیگران دیگری هستند که در این اثر حضور دارند.

تیپ چادری بهنوش بختیاری در فیلم جدیدش +عکس

در این فیلم حدود ١٠ بازیگر جوان نیز به ایفای نقش پرداخته اند که همه آن‌ها براساس سابقه حضور در صحنه تئاتر و همچنین گزینش از بین بیش از ١٠٠ متقاضی، انتخاب شده اند.

ژاله صامتی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، مهدی حسینی نیا و معصومه رحمانی و بابک نوری با معرفی علیرضا ساوه درودی، مهرنوش حاجی خانی، شادی گنجی، مهران آتش زای، مهسا اکبری، سارا سرابی، غزال غلامی و یکتا طبیبی در این اثر به ایفای نقش پرداخته اند.

اسامی کامل عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: حامد تهرانی، تهیه کننده: علیرضا شجاع نوری، مجری طرح و نویسنده: حسین تهرانی، مشاور کارگردان: روح الله حجازی، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر تولید: امیر اسکندری، صدابردار: وحید رضویان، طراح صحنه: بهداد جعفری، طراح لباس: مهرناز اکبری، طراح گریم: محسن دارسنج، تدوین: سارا آهنی، صداگذار: آرش قاسمی، اصلاح رنگ و نور: سینا قویدل، عکاس: میلاد کیایی و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.


برچسب ها: تدبیر24 ، بختیاری
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها