بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان توضیحاتی را درباره علت لغو کنسرت بابک جهانبخش در کاشان بیان کرد.

تدبیر24»محمد علی جعفری اظهار کرد: لغو کنسرت بابک جهانبخش به مجوز صادر شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان ارتباطی نداشت.

وی ادامه داد: تعدادی از خانواده شهدای شهرستان کاشان با توجه به اینکه زمان زیادی از تشییع پیکر شهدای کاشانی عملیات تروریستی خاش نگذشته بود، نسبت به برپایی این کنسرت در شب دهم اسفندماه اعتراض کرده‌اند و به همین دلیل برگزاری آن به زمان دیگری موکول شده است.

جعفری با تأکید بر اینکه مقررات قانونی اخذ مجوز کنسرت بابک جهانبخش طی شده بود، تصریح کرد: هر مجوزی که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان برای شهرستان‌ها صادر می‌شود منوط به نظر شورای تأمین آن شهرستان است، چون آن‌ها به فضای شهر خود آگاه‌ترند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تنها وظیفه تائید محتوایی را بر عهده دارد و از لحاظ محتوا نیز اجرای این کنسرت ایرادی نداشت، اما شورای تأمین کاشان به این نتیجه رسیده که اکنون زمان مناسبی برای برگزاری این کنسرت نیست.

برچسب ها: تدبیر24 ، کنسرت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها