بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
ظریف:
وزیر امور خارجه با توجه ضرورت پیوستن به FATF اظهار امیدواری کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حل مشکلات اقتصادی به لوایح مربوطه رای مثبت دهد.

تدبیر24»مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نشست امروز فراکسیون مستقلین با وزیر امور خارجه گفت: در این جلسه در مورد دو اجلاس ورشو و مونیخ بحث شد، ایشان عنوان کردند که تمام روزنامه های خارجی به شکست آمریکا اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: آقای ظریف همچنین برجام را یکی از دستاوردهای بزرگ چهل ساله نظام و شکست آمریکایی ها دانست و با توجه ضرورت پیوستن به FATF اظهار امیدواری کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حل مشکلات اقتصادی به آن رای مثبت دهد.

لاهوتی یادآور شد: در این جلسه نمایندگان ضمن تشکر از زحمات وزارت خارجه تاکید کردند معاونت اقتصادی وزارتخانه و سفرا باید حضور و تلاش بیشتری در رایزنی‌های اقتصادی با کشورهای دنیا داشته باشند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها