بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
شهرام شکوهی ادعای برگزاری کنسرت رایگان را که در سال جاری از سوی برخی چهره‌های شاخص موسیقی مطرح شده است یک جنجال خبری و بازی با افکار عمومی دانست.
تدبیر24»شهرام شکوهی خواننده پاپ که در ماه‌های اخیر با برگزاری کنسرتی با بلیت ارزان‌قیمت به وعده‌هایی که به طرفدارانش داده بود عمل کرد در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره ادامه پروژه برگزاری کنسرت ارزان‌قیمت گفت: متاسفانه دوستانی که برگزاری این کنسرت را برعهده داشتند هیچ تلاشی برای تبلیغ برنامه نکردند و اطلاع‌رسانی بسیار محدودی درباره آن اجرا صورت گرفت. تقریبا اغلب شرکت‌کنندگان از طریق شبکه‌های اجتماعی خودمان مطلع شدند و بلیت خریدند، همین عدم تبلیغ از طرف تهیه‌کننده برای من و اعضای گروه کمی دلسردی به همراه داشت ولی در مجموع از جانب مخاطبان بازخورد خوبی گرفتیم.

وی در ادامه با اشاره به ادعای برگزاری کنسرت رایگان که از سوی برخی چهره‌های شناخته‌شده موسیقی مطرح شد ولی هیچ‌وقت عملی نشد گفت: یک عده آمدند گفتند کنسرت مجانی برگزار می‌کنیم و خبرنگارها و رسانه‌ها تا توانستند روی آن مانور دادند. بعد هم شهرداری و شورای شهر و بعضی نهادهای دیگر شروع به اظهارنظر و اعلام آمادگی در این باره کردند، غافل از اینکه برگزاری کنسرت خیابانی در اینجا انجام‌شدنی نیست.

شکوهی در پاسخ به این پرسش که "چرا برگزاری کنسرت خیابانی در ایران شدنی نیست؟" گفت: در واقع برگزاری کنسرت خیابانی کار مشکلی نیست، مشکل این است که اجازه‌اش صادر نمی‌شود. کار همان بود که ما انجام دادیم بقیه فقط جنجال خبری ساختند و کاری نکردند.

وی تاکیدکرد: به نظر من کسانی که روی کنسرت خیابانی و کنسرت رایگان مانور دادند و سروصدای خبری راه انداختند خودشان می‌دانستند که احتمال صدور مجوز چنین رویدادی تقریبا غیرممکن است. اینها در واقع با افکار عمومی بازی کردند.

خواننده "کولی عشق" درباره فعالیت این روزهای خود گفت: چند تراک آماده انتشار دارم که یکی از آنها به مناسبت نوروز 98 منتشر خواهد شد.

گفتنی است شهرام شکوهی که تابستان امسال به دوستدارانش وعده برگزاری کنسرتی ارزان‌قیمت را داده بود در سالن بزرگ وزارت کشور به صحنه رفت. بلیت‌های این کنسرت به مبلغ 40 تا 70 هزار تومان فروخته شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها