بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
ایان مک‌کلن بازیگر بریتانیایی سه گانه سینمایی "ارباب حلقه‌ها" با اظهار نظر درباره اتهاماتی که به کوین اسپیسی و برایان سینگر وارد شده، خبرساز شده است. او در یک مصاحبه زنده رادیویی گفته این دو سینماگر مشهور گرایش‌های همجنسگرایانه خود را مخفی کرده بودند.

تدبیر24»مک‌کلن در این مصاحبه گفته است: "هر دوی آنها خود را مخفی کرده بودند. همینطور همه مشکلات خود به عنوان انسان و روابطشان با سایر مردم. اگر آنها می‌توانستند به شکل آشکار درباره خودشان و امیال‌شان حرف بزنند، از دیگران سوءاستفاده نمی‌کردند و متهم نمی‌شدند."

به گزارش آی سینما، بازیگر سرشناس انگلیسی که در سه فیلم "ارباب حلقه‌ها" نقش گندالف جادوگر مشهور سرزمین میانه را بازی کرده، در سری فیلم‌های "مردان ایکس" چند بار با برایان سینگر همکاری کرده و در سال ۱۹۹۸ در فیلم "شاگرد تیزهوش" با کوین اسپیسی همبازی بوده است.

سینگر که کارگردان فیلم "راپسودی بوهمی" بود، در اواخر فیلمبرداری به دلیل اتهامات چند مرد درباره آزار جنسی در زمانی که زیر سن قانونی بودند، از طرف تهیه کننده اخراج شد اما نامش به عنوان کارگردان این فیلم باقی ماند. اسپیسی هم با اتهامات مشابهی روبه‌رو شد و از فصل آخر سریال "خانه پوشالی" کنار گذاشته شد و پرونده‌اش در دادگاه در حال رسیدگی است.

مک‌کلن همچنین درباره جنبش #MeToo هم گفته که بازگشت بازیگران متهم به آزار جنسی به صحنه عمومی چیزی نیست که بتوان آن را سیاه و سفید دید. او تاکید کرده که مردم باید درباره ادامه کار این چهره‌ها تصمیم بگیرند: "اکر نمی‌خواهید آنها را ببینید، بلیت کارهای آنها را نمی‌خرید یا تلویزیون را روشن نمی‌کنید. اما شاید عده دیگری باشند که این ملاحظه را نداشته باشند."

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها