بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
بهنوش بختیاری که در سریال نوروزی «بر سر دو راهی» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقشی جدی ظاهر خواهد شد، درباره این تجربه و ویژگی‌های آن سخن گفت.
تدبیر24»بهنوش بختیاری بازیگر سریال «بر سر دوراهی» درباره حضور در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» گفت: آشنایی من با حامد عنقا به سالها پیش و زمانی بر می‌گردد که من منشی صحنه فیلم «انتخاب» آقای تورج منصوری بودم و آقای عنقا مشاور تهیه و نویسنده کار بودند. همینطور در گروه برنامه‌ریزی و کارگردانی هم شرکت داشتند و همه پروژه به نوعی به گردن ایشان بود و آنجا لطف بزرگی به من کردند.

او افزود: یادم هست سریال «خانه به دوش» رضا عطاران شروع شده بود و من به او گفتم بازی در یک سریال به من پیشنهاد شده. او گفت منشی صحنه هستی می‌خواهی بروی؟ گفتم هرچه شما صلاح بدانی. گفت برو. گفتم آخر سخت است. گفت برو کارت را من انجام می‌دهم. اینگونه عنقا به علاوه مسئولیت‌هایی که همچون تولید و نویسندگی و کارگردانی داشت، مسئولیت کار من را هم قبول کرد.

بازیگر «ما همه با هم هستیم» ادامه داد: سریال «خانه به دوش» ساخته شد و حسابی گرفت. از آنجا کار بازیگری من گل کرد و شروع شد و من همیشه این را مدیون حامد عنقا هستم. با بهرنگ توفیقی هم که آشنایی ۲۰ ساله دارم. او رفیق و همکار خوب من است که از زمان شروع کارم توفیقی را می شناختم. قبلا در سریال «مسیر انحرافی» هم همکاری داشتیم و همچنین او سالها پیش کارگردان چند قسمت از کار کودک «مزه خوب زندگی» بود که من آنجا منشی صحنه بودم.

بختیاری درباره نقش خود در «بر سر دوراهی» اظهارداشت: در اولین صحبتی که برای حضور در این سریال با من شد، فهمیدم یک نقش جدی را برایم در نظر گرفته‌اند و من هم به دلیل جدی بودن نقش همکاری را پذیرفتم. در این سریال کاراکتر ثریا را بازی می‌کنم که آدم خاصی است و اصلا شاد و شنگولی و انعطاف همیشگی من در نقش‌هایم در این شخصیت نیست.

او یادآور شد: کاراکترهای این سریال چند لایه هستند و تک بعدی نیستند. ثریا هم از این موضوع مستثنی نیست و کاراکتر چند بعدی دارد. در مجموع امیدوارم این سریال کار خوبی شود. همکاری با این گروه برای من که خیلی لذت بخش است و  شکر خدا پشت صحنه خوبی داریم.

برچسب ها: تدبیر24 ، بزرگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها